• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Men katten!! Hur exakt liknar du ett blåbär? Dör av nyfikenhet ju!

• Brunhilde

Aniiee, jäklar vad avancerade grejer dina barn slänger ihop. Tror att jag hade dött av sockerchock där. Ska däremot testa att göra glass av grädde och kondenserad mjölk.

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-09 22:40:06 följande:
    Så går det när man har en kock till faster (ungen är min brors). Ja, risken för akut fotavfall till följd av extremakut diabetes är överhängande.

Gör det, det är supersmidigt att göra glass på grädde och kondenserad mjölk. Går att smaksätta hur som helst, bara man ser till att eventuella värmda ingredienser har kallnat ordentligt.
    Där har vi förklaringen till min rädsla  för fotbortfall. Jag är inte överförtjust i dem, men mina fotar är rätt praktiska ibland.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-09 22:57:28 följande:
    Hahha nope då är vi minst två smile1.gif älskar den jävla morgonrocken och den har knappar och inte skärp, guld värt.

Konstigt som tonåring gick jag bara i spets och siden , kimonos och annat. Idag så inte alls hahha. Tror jag levt mitt liv i fel ordning eller nått. smile2.gif
    Funderar allvarligt på att skaffa mig en klassisk städrock, typ en sådan hemmafruarna hade på 50-talet. Bara för att jag ska komma in the mood Kanske hade det hjälpt med några av deras bantningspiller också, men jag tror inte de ingår Obestämd

Måste man välja mellan spets och frotté? 
  • Brunhilde
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-10 00:46:55 följande:
    Städrock från 50-talet? Lite kinky nästan.

Man måste inte välja mellan spets och frotté. Man  kan även välja en varm, gosig, men ack så brandfarlig fleece outfit också. Mysigt som tusan men ingen öppen låga då inte. Trust me, I know from experience,
    Örk, svettas ihjäl av bara tanken på fleece just nu. Kan tänka mig att det brinner bra
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-10 00:54:17 följande:
    Men hjälp, nu började jag snyfta lite Gråter Bra trailer om det har den effekten.
    Just Dance 2015- John Newman?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-10 01:36:35 följande:
    Lol! Nej..... Valiant Hearts: The great war.

Tittar du också på E3?
    Nej, gud nej och skulle det vara så, så skulle det endast vara i utbildningssyfte...
  • Brunhilde

Jag har fått en släng av analysis paralysis och det går inte över med honungsvatten. Får nog bli sängliggande resten av veckan. Gråter 

• Brunhilde
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-10 14:08:04 följande:
    Vad sägs om att fjutta fyr på grillen och grilla en entrecote med hemlagad bea...?
    Och lite schysst sallad vid sidan av.
    Oh, himmaslagen bea! Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!