• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-13 21:56:06 följande:

Lite för många barnfamiljer här... smile2.gif
    Jag håller med fru Cem för. Skit i grannarna, det kan väl behövas en lite extra krydda i det där välansade villaområdet
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-13 23:56:42 följande:
    Ytterligare en skön jävla dag. Vågar inte ens skriva på fejjan hahaha då kommer snart dolk anklaga mig för att må för bra bla bla bla. Så jag håller käften. Men jag mår iaf bra. Nu är det sommarlov här. Gissa förresten vem som lyckades försova sig så ett stycke avkomma kom försent på sista skoldagen??? Japp helt rätt i did smile2.gif ingen kan som mig *lovar* Ha de bäst skall inta min soffa tror jag eller fan jag kanske lägger mig när jag tänker efter, har faktiskt lite ont i huvudet. Puss pöss och pözz
    Var inte avkomman rosenrasande? Kommer ihåg min egen avkommas arga blick och totalvägran att öht gå dit om man försovit sig ett par ynka minuter en vanlig skoldag.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-06-14 00:01:08 följande:

Men tänk på baaaaaaarnen!!! smile3.gif
    Men va faen, ungarna är ju inte vakna nu heller och är de det så är det deras föräldrars fel att de fått se en naken grann-nymf.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-06-14 00:07:36 följande:

Varför fick jag denna på hjärnan? smile2.gif

KC & The Sunshine Band - Shake Your Booty (Live):
    " target="_blank">

Har ingen aning
    Jag tänker snarare på den här:

• Brunhilde
    XXXCamilla skrev 2014-06-14 20:15:20 följande:
    Har gått utan idag, och haft en mycket kort kjol på mig...Tungan ute
    Vi tackar för informationen Skål
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-06-15 00:11:14 följande:
    Det är helt normalt att börja storstäda kl tolv på natten, va? smile9.gif
    Ja, faktiskt enda tiden det bör göras. Har fyra tvättmaskiner igång...
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-06-15 00:35:10 följande:

Åh! smile6.gif Det är bästa tiden! Underbart att lägga sig sedan! smile2.gif
    Fast det sena tvättandet inatt beror på att jag fullständigt glömt bort att någon åker på semester imorgon och inte har ett endaste rent klädesplagg att packa ned i den gigantiska resväskan Skrikandes

När jag ändå är i gång funderar jag på att glänta på dörren till mayhem, fast än så länge funderar jag bara...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-15 00:42:22 följande:
    Tungan ute

Eftersom Bella inte har någon personlighet, så...... hon måste nog vara både döende och lidande. Blir lätt så när man inte har någon persolighet of your own....
    Nu har jag inte sett eländet, men sista meningen fick mig att fnissa lite av okänd anledning
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-15 00:46:59 följande:
    Blir seriöst inte förvånad om det skulle sälja...
    Bikini tex till turister...med Krusning på axelbanden och Kurbits på kupan...
    Ev en Dalahäst på nederdelen...
    Men då i vitt tyg och normala färger i trycket...typ Dalablå alt Falurödfärgs röd...ja lite sexig allmoge!Skrattande

Ordnar du kallingar med Kurbits så köper jag direkt! Flört

Föresten...finns det träskor idag med Kurbits, hade som liten...fan vill ha igen....apsnyggt ju? Skrattande
    Äsch, varför inte satsa på något större och mer beständigt?
    www.resume.se/Global/Resume/nyheter/2009/12/09/superkreator-malar-superhj/Bild-9.png
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-15 00:52:05 följande:
    Jag älskar dig! Hjärta
    En camaro rs från 67...och Kurbits....
    Vart har du varit i hela mitt liv? Kyss
    Aha, aha, (har på mig glasögonen här)
    Jag såg en bil med träskomönster
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!