• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-06-16 14:53:40 följande:

Jag skulle vilja se smile1.gif roligt att se vilka nötter som gömmer sig bakom nicken.
    Inte bara nötter (hoppas jag)
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-06-16 14:59:17 följande:
    smile2.gif Inte bara nötter (hoppas jag)
    Fast jag måste erkänna att jag direkt tänkte på "Plötsligt i Vinslöv"

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-16 19:15:04 följande:
    FN att jag aldrig blir klar med den där jäkla grejen jag tänkte posta här på FL. Det kommer hinna bli Juli innan jag är klar med Juni-grejen....

BAH!

*går och skriver mer yaoi. Den om 3 killar tillsammans i London anno 3208....* (läst för mycket i polyäktenskapstråden och är lagom förbenad.....)
    Menar du den här?
    www.familjeliv.se/Forum-25-156/m73448753.html

Jag blev lite lätt road av den här:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m73455340.html
    Hen kanske skulle må bra av lite information om att polyrelationer inte är så ovanliga här som en del tycks tro.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-16 19:54:22 följande:
    Ja, bara det antal polypersoner som jag ser i grupperna på FB som jag är med i, så måste jag säga att det finns många fler än till och med jag trott. Och då vet jag att det dessutom finns många som inte är med i grupperna ens.
    Nej, jag hade inte varit med om jag hade varit poly
    Nu är jag inte med i någon mono-grupp heller trots att jag är rätt pinsamt monogam av mig Skäms 
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-16 20:04:34 följande:
    Det finns ju de som bor på mindre orter och därför väljer att vara diskreta. Själv går jag liksom all in, as usual! smile2.gif
    Tycker jag du gör rätt i. Har man äntligen hittat något man känner att man trivs med och det känns som att hitta hem, så tycker jag inte att det finns någon anledning att inte bejaka det.

Sedan om folk har svårt att förstå ens livsval. Det är deras problem och att folk är undrande och skeptiska mot det som känns främmande för dem, det får de leva med.

Whatever tickles your muffin, go for it!
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-16 20:22:27 följande:
    Jag kan vara seriös jag med...
    Vad andra gör och hur dom lever är inte min sak, men ibland kan man fundera över sig själv hur bra det blir i längden att vara så extrem när det kommer till att vara...ja extrem.
    Håller jag någon kär då kan jag inte starta nytt eller ens fatta kärlekskänslor för någon annan, tar helt enkelt en jävla tid att komma ur rullarna...
    Jag är övertygad att man blir mer låst som människa när det är åt det hållet. Så det så.... 
    Fast jag undrar hur din ev partner mått om du var utåt sett väldigt monogam, men då och då lite polyamorös. Så länge alla parter är med på hur det ska vara och att alla mår bra i det, så kvittar det kanske.

Det där med att vara extrem. Det beror på. Är det så att man hänger upp hela sin existens på den andra personen, då är det varken bra för en själv eller den andra, men att inte se eller fatta kärlekskänslor för någon annan, det är väl ganska normalt för en monogam kärleksrelation där man faktiskt är kär i den andre partnern.

Kanske är det så att man missar en massa kärlek och ömhet när man lever monogamt, men jag har svårt att fokusera på fler i taget.

Jag har dock lärt mig att jag aldrig kan äga en annan person, inte ens min avkomma. 
  • Brunhilde

Nu har jag nog gjort något väldigt dumt. Skäms
    Har haft storstädning i avkommans rum (utan att fråga först). Arrangerat om i alla lådor och garderober, putsat och fejat.

Nu har jag helt plötsligt sjukt dåligt samvete.

Jag hade inte blivit glad om någon (inte ens en närstående rotat runt bland mina prylar. Oavsett hur mycket det än skulle behövas, om jag inte givit mitt samtycke först.

I vanliga fall brukar jag bara stänga dörren och tänka att avkommans rum är en sanitär olägenhet, men den här gången kunde jag inte förmå mig till att stänga dörren och låtsas som ingenting.

Känner att jag faktiskt har nafsat på avkommans rätt till ett privatliv, även om denne råkar bo hemma fortfarande.

Det var enklare förr när det funkade att kräva en städning av rummet innan det blev lördagsgodis Obestämd

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-17 18:39:47 följande:
    Säger som min mamma: Kan du inte hålla reda på privatlivet själv så har du inte rätt att ha något.

Hårt kanske.....
    Får köra på din mammas linje. Fast om jag inte säger något kanske inte avkomman märker något Obestämd
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-17 18:30:42 följande:
    Sitter egentligen i en annan tråd med det här, men jag bara måste posta den här här:

I Indiana är det förbjudet för män att bli kåta på allmän plats.

Alltså, inte ha sex, inte blotta delar, ita sniffa småtjejer i håret och ha sig. BLI KÅTA,.....

You got to love the old US of A.
    Hm, hur går det till? "Erkänn Sir du är kåt! Jag såg nog din lätt glasartade blick och även om du bär suspensoar är du lik väl skyldig till publik kåthet!"
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!