• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-06-10 19:47:09 följande:
    Jobbigt Rynkar på näsan

Testa med en kanna vatten med ahllonistärningar iställlet, så går det kanske bättre.
    Går det lika bra med ojrdgubbistärningar?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-10 20:09:10 följande:
    lol =) Sorry Skäms

Hallon, jordgubbar, blåbär, björnbär, vinbär, lingon, mango, whatever. Everything goes =P
    Åh, nu blev jag sugen på fruktsallad! Drömmer
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-11 16:42:46 följande:
    Jag fixar urladdningarna inomhus... smile9.gifsmile5.gif

Ibland är livet bra najs! *kroppen spritter av vårkänslor* smile1.gif
    Öh, va? Det är ju sommar nu, du vet att nu ska man ha semesterångest och sönderbränd hud. Vårkänslor är passé. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-11 20:44:28 följande:
    Scary....

Men vi ska inte gräla, jag grälar redan med Lillenora i en tråd om ett hus hon ville ha och Anonym (vadhonnuheteridendärantivaccintråden). Du är för skön och för vettig att gräla med  =)
    Du bråkar med en Lillnora om ett hus ?
    Nu får du faktiskt länka (garvar redan vid bara tanken på hur det skulle kunna låta)

Tack för komplimangen, men jag kan bråka riktigt ordentligt ifall man retar mig tillräckligt mycket.
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-06-11 20:49:56 följande:

Det regna i 20minuter, så fick bara in lite Hö smile4.gif resten blev förstört! Som tur så ha vi några hektar till att slå.
    Är det inte bara att föna det lite? (stabo)
    Låter märkligt att hö inte klarar lite regn Obestämd Kan inte hästarna äta det blött? Jag menar det blir så torrt för dem annars. (Snälla jaga mig inte med högaffeln) 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-11 21:26:55 följande:
    Ok, ok, jag kan väl länka lite....... Säg gärna in ärliga mening när du har läst. Lovar att jag inte blir sur om du håller med rätt person {#emotions_dlg.djavulsk} (Men ärligt, liksom, rätta mig om jag har fel, jag lär mig gärna....)

Jag och Lillenora grälar om ett hus.....
    *dunkar huvudet blodigt i bordet* Nej, det verkar som det är någon fluffigare värld liksom. Ska läsa noggrannare senare ikväll, när jag har mer tid. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-11 21:50:05 följande:
    =) På egen risk......
    Nu har jag läst och kan bara runka lite lätt på huvudet. Yviga gester och hur ska det gå om någon klagar på frukosten?
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-06-11 01:14:19 följande:

Näh ids inte. I need a break. smile3.gif
    Men, va fasen! Gå i ide så där utan att förvarna. *surar i ett hörn*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!