• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Tack! Idag är jag så trött att jag inte orkar jaga något alls. Kanske bara ska kika lite på insidan av ögonlocken, om jag nu kommer hem någongång

• Brunhilde

Var i tvättstugan och som alltid en aning optimistisk med tidsramarna. På vägen dit tänkte jag på den katastrof som hade realiserats ifall någon hunnit norpa maskinerna jag faktiskt bokat.
    En arg lapp hade definitivt varit på sin plats!

"En hårt arbetande kvinna i desperat behov av några ynkliga tvätt maskiner och när jag kommer hit i tid, ser jag att någon helt fräckt snott dem! (Ja, arbetande åtminstone och nästan i tid! )
    Jag hoppas ni njuter av er rentvättade tvätt!
    Själv ser jag numera ut som en Dansk bedagad bordellmamma i min märkliga utstyrsel. (De enda kläder som inte är helt översmutsiga)

De få gånger jag har tid att nyttja områdets faciliteter, så förväntar jag mig att mina maskiner ska vara lediga. Detta är enda gången den här månaden det faktiskt funnits tid (Förra gången jag bokade blev det iofs utekväll och andra gången så visade det sig att de lagt en premiär lite olägligt, men iallafall!)
    Tvättider ska respekteras!

Med arga hälsningar er granne, numera bedagad Dansk Madame!"

Jag tror att det kanske kunde funka eller ska jag vara lite rivigare?

• Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-26 20:49:17 följande:
    Nej inte rivigare, men du skall bifoga din Arg lapp med ett par av dina smutsigaste Onämnbara plagg för full  effekt och framgent avsevärt bättre tvätt-frid. Drömmer
    Ah, du menar menskopp. Det har jag tyvärr ingen. Tvättar folk verkligen dem i tvättstugan?? Vilka äckel. Känner att jag måste kaskadKräksKräks
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-26 20:53:10 följande:
    MES! Du får nig höja ribban med åtminstånde 50 cm....

Tacka vet jag elektronlåssystem...... Fast nu har jag en alldeles egen tvättmaskin som jag bara delar med 7 andra =P Istället för med 70 andra lägenheter..... Å andra sidan har jag intelängre några kläder att tvätta......

Ah.... är det inte det ena....
    Fast nu fick jag ju mina maskiner och imorgon slipper jag se ut som en dansk bordellägare.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-26 21:15:42 följande:
    Absolut för snällt!
    Vid sådana här tillfällen så skulle skunkextrakt i sköljmedelsfacket passa bra.
    Men så får man inte göra och ska absolut inte för den delen heller göra...men i huvudet så skulle dom illaluktande kläderna verkligen passa ypperligt på maskintjuven!Skrattande
    Inte skulle väl lilla jag bli så arg. Fast kanske grannen jag råkade skälla lite på när jag trodde jag hade tvättid och i själva verket var det hans tid som jag snodde av honom Skäms Han var så gullig och sa att vi kunde dela på tiden och jag i min villfarelse trodde att han var riktigt dum i huvudet då jag släpat med mig halva hemmet och omöjligt kunde dela en tid. När polletten väl trillade ner så satt jag resten av tvättiden med skämskeps och stirrade tomt in i ett hörn.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-26 22:40:03 följande:
    Det går bra med tygbinda med. smile9.gif
    Jag misstänker att något sinnesstört as kört tygblöjor i våra maskiner. Fantiserar tvångsmässigt om diverse sätt att tortera denna på.
    Blöjbäraren eller den som tvättar? Kanske är samma person iofs
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-05-26 23:04:34 följande:
    Blöjbäraren eller den som tvättar? Kanske är samma person iofs smile2.gif
    Men jag tappade ett DET där. Snart dags att krypa till kojs. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-26 23:10:10 följande:
    Han är så söt din nalle =)

Kan jag väl.... hur många?

Jag spelar
    ">Mass Effect Citadel
    (del 1-5 av...... ett par till som ska upp....Jag hade inte ännu fått ordning på min mic, så det låter illa ibland, fick ordning på det i typ del 4 eller så)

Aniiee Rants
    "> Introduction
    (har inte fått ordning på ljudläget i bakggrundsmusiken, så den kan vara lite högljudd)

Aniiee Rants
    ">Thursday p1
    (jag svamlar spel, samma ljudproblem som i intro)

Aniiee Rants
    ">Monday p1
    (jag svamlar mat, jag tror jag fått ordning på ljudet nu =P)

Det går förmodligen inte att titta genom appen på grund av bakgrundsmusiken, som fått "3d party content ID" på sig..... fast bara två av de.... 6? låtarna i varje klipp. Två i varje klipp också, skumt nog.
    Ditt matdravel ska jag definitivt lyssna på, fast inte ikväll. Nu ser jag i kors.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-26 23:29:39 följande:
    Superkillen med pojkjargongen tvättar han med just nu...Skrattande

Vilket är erat hetaste tips på väldoftande sköljmedel, börjar tröttna på mitt...??Foten i munnen

Var en snäll en, men skulle faktiskt gjort likadant jag med. Tjänar ingenting på att vara en finne i röven, bättre att vara en på skinkan så att det riktigt ömmar när någon sitter...eller menar man ska vara artig och överaskande snäll åt damerna för då kan man få fika!Skrattande
    Japp den sved, men bidde ingen fika för det :-P
    Sköljmedel... Jag har något blått jox jag överdoserar. Gillade färgen mest.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!