• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jaded skrev 2014-05-25 13:23:21 följande:

smile9.gif
    Jag tycker han är rar, let's face it, man får ju ta den uppskattning man får här i livet men när någon börjar prata om girl power drabbas jag av mycket svår torrhet i underlivet. smile4.gif
    Får mig att tänka på Kvinnor Kan. Hela det konceptet känns som om det motverkar sitt syfte.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-25 13:49:44 följande:

smile2.gif

Ja men verkligen. Allvarlig torka bör sprida sig i de nedre regionerna när självklarheter påtalas. Eller så är det bara jag som är oknullad. smile9.gif
    Kanske beror det på att vi ser det som en självklarhet att vi ska ha lika lön för samma sorts arbete, att vi faktiskt har samma rättigheter som det manliga könet. Något annat har inte vi upplevt. Dock var det inte så väldigt länge sedan det var enorma skillnader i rättigheter och skyldigheter för den delen. 

Men herre gud. Spring genast i väg och knulla människa!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-25 14:55:10 följande:
    Känner hur rösta, morsdagfika med mormor och hockey inte riktigt går ihop längre. Är det bara jag som alltid har gott om tid och sen vips är tidsplaneringen helt körd bara sådär???!!!! smile3.gif
    Tror inte att du är den enda tidsoptimisten här. Skäms
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-25 15:09:29 följande:
    Fick inte rösta inom sekten juh... smile8.gif

Men nu är det gjort!! smile1.gifsmile2.gif
    Visste inte att man inte fick det där. Men nu är din röstmödom tagen.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-25 20:12:53 följande:
    Känns inte så nej smile2.gif fick iaf röstat och sett på andra och tredje perioden. Sen ville tanten ha pizza så jag gick och köpte det.
    Den här tanten vill också ha pizza! Drömmer

Hann också rösta faktiskt.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-25 20:36:57 följande:
    Jag har fått hamburgare igen. Pommes och cola med. smile9.gif
    *uppknäppta byxor*
    Har de hemleverans?
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-25 20:47:01 följande:

I wish. Men då ska den levereras av min doktor, sushi-style. Han kan ligga på mitt soffbord.
    Jag vet inte vem som levererar hem till dig, men jag har någon i åtanke. smile6.gif
    Nu fick jag en bild av en vettskrämd man liggandes på ditt soffbord täckt av hamburgare.
    På något sätt verkar det inte lika sexigt att äta hamburgare sushi-style.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-25 20:47:01 följande:

I wish. Men då ska den levereras av min doktor, sushi-style. Han kan ligga på mitt soffbord.
    Jag vet inte vem som levererar hem till dig, men jag har någon i åtanke. smile6.gif
    Nä, jag har väntat hela veckan och ingen har levererat. Gråter
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-25 23:17:23 följande:
    Ja verkligen.
    Onekligen oerhört stringtrose-relaterat. smile1.gif
    Jag ser ingen stringtrosa. Trodde i min enfald att det var en myspinne som prydde bilden.
  • Brunhilde

Fjäril, jag snodde den, men kan inte lämna tillbaks den. Omöjligt att fånga den igen!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!