• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jaded skrev 2014-05-22 21:44:06 följande:

Bjud in mig. smile9.gif *slafs*
    Du er inviteret til det danske rige for smagsprøver af vores eminente semlor.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 21:52:45 följande:
    Vackert språk, det där....Jag gillar danska.
    Jag tycker deras skriftspråk är vackert. Talad danska, hm, tveksamt faktiskt.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-22 21:47:48 följande:

Lakrits-soppa? Dekoreras med hackad persilja. Löjrom om du även har gäster.
    Räcker det med en klutt Kalles?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 21:44:09 följande:
    Äh, de får..... det är inte som att lånar mitt konto för att trolla och ha sig. Fast det är ju kul om de frågar först.....

Soppa är gott! Så här års blir det en del gurksoppa och avokadosoppa och sånt. Hatar denna värme.....

Det sista tycker jag du hoppar tills du kilar vidare av ålderdom. Så det så!
    De lånar det för att trolla. Låter kryptiskt. Obestämd

Är inte heller så förtjust när det är övervarmt (nu hädade jag). Det kan gå om jag är helt ledig och kan fläka ut mig på en öde strand med gott om kall vätska inom räckhåll. 

Har planerat det sista redan. 
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-22 21:58:41 följande:

Nu kommer jag. smile9.gif
    Knatar över med röda mattan under armen och hoppas att jag anländer i tid för att sätta på kaffet.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 23:14:38 följande:
    Nej, de lånar det INTE för att trolla... Läs vad det står, människa Solig För du är väl en människa? Förvånad
    En trött sådan. Fast jag blev lite nyfiken på alternativen. Jag kanske bara lever i villfarelsen att jag är en sådan och egentligen är jag något helt annat. Spännande Drömmer
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-22 22:23:04 följande:
    Jordgubbar med mjölk och kaffe till... Aaah! smile2.gifsmile6.gif
    Ja, tack! 
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-23 22:12:14 följande:
    Idag är de en deppig Cement som kliver in! Fattar inte vad jag ska göra för att min dotter ska börja tycka om mig?
    Nu vill hon inte ens fira morsdag med mig, hon vill vaa med sin mormor istället :'(
    Låt henne tycka att det är mormors dag. Egentligen är det kanske det då hon är din mor. Urmodern?

Allt är nytt för henne, hon har haft dig alldeles för sig själv innan och nu måste hon helt plötsligt dela. Att dela när man aldrig behövt det tidigare är jobbigt och det tar tid att se fördelarna med det. Ta det lugnt och låt henne åka till mormor. Än så länge har hon en djupare relation med mormor och när lilleman är stor nog, är hon säkert stor nog att dela.
  • Brunhilde

Aniiee jag väntar fortfarande spänt på vad jag skulle kunna vara om jag inte var människa.

For the record, jag gillar dina texter, de målar en bild, och lite som toppen av isberget-tekniken du vet. 
    Du frågade om en plats. Jag funderar på en plats och jag ser den, men den här teflonhjärnan kommer inte på vad den heter...

• Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-24 00:12:12 följande:

Gnesta Kalles korvmoj? *sover*
    Nä, den var djupare än så, men när du ändå är där langa hit en grillad med bröd och bostongurka.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!