Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Då är frågan.... Ska jag titta på moon child, Fuyu no Semi eller Gakuen Heaven idag....
Då är frågan.... Ska jag titta på moon child, Fuyu no Semi eller Gakuen Heaven idag....
[quote=74892624][quote-nick]Aniiee skrev 2015-02-20 17:58:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Att gå och storhandla med barn borde klassas som en olympisk gren....
Första blombuden har trillat in.. en med choklad!
Stressar runt och sätter bulldeg, städar, tjatar på barn att städa sina rum och så ska jag iväg, träna, hem igen, baka drömmar, tjata ytterligare på barnen, baka tårta, baka mockarutor, få besök av svärfar och hans sambo- alltså vara social.. blåsa ballonger, diska, fixa smörgåstårtor, gå och lägga mig, våndas, ligga vaken, bli väckt okristligt tidigt och firad, klä sig fint och anständigt, duka, invänta folk, vara social, öppna paket, le, äta, hinka kaffe, dö......
Merrill är så söt och naiv...
"Why is it called a brothel? Has it someting to do with broth?"
Det är Oscarsgala i natt. Jag vill se den men jag skiter i vilka som vinner. Vill bara se vad folk har på sig och hur de beter sig när de vinner. Det brukar vara bra artistuppträdanden också. Känner en som berättade att det hyrs in folk till Oscarsgalan för att fylla ut stolarna om någon Big Star måste gå ut för att pinka eller bryta ihop. Det är tydligen så att när kameran sveper över publiken får det inte finnas några tomma stolar i bild! Det ska vara folket i fucking Hollywood som kommer på nåt sånt. Jag skulle kunna vara stand-in för Sigourney Weaver eftersom jag är lite lik henne enligt folk. Blir hon bjuden till Oscarsgalan, förresten? Det är väl ett tag sedan hon var på A-listan? Då sket det sig, då. Kommer aldrig att bli berömd. Fan också.