• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Så säger jag så, får 6 filmer på random, och jag har sett eller hört talas om ALLA utom en.... wtf?Solig

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-09 22:32:56 följande:
    Million Dollar Baby var sjukt bra.
    Kill Bill 2
    Fast du har nog redan sett dem. Å andra sidan kan de ses fler gånger.
    Jag har faktiskt inte sett någon av de, fast jag har hört talas om båda, naturligtvis. Som sagt, 2004 var inte direkt ett år jag såg mycket film, jag var upptagen med "riktiga livet".

Men jag fick faktiskt Båda filmerna på listan. Dock drog jag genast om Kill Bill, då jag tänkte att det kan vara bra att se båda tillsammans.

Så 2004-minilistan blev Million Dollar Baby (hört talas om), 50 First dates (sett), The Prince & me (sett), Wicker Park (ingen aning om vad det är), Saw (hört talas om) och House of flying daggers (sett).

Så nu har jag något att göra mellan nu och flickvännen kommer hem från jobbet.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-09 23:08:26 följande:
    Försökte hitta något av Robert Rodrigez också från 2004, men det enda var Once upon a time in Mexico från 2003 och Sin City från 2005. Tarantino och Rodrigez hör lite ihop.
    Sin city är ju jäkligt bra.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-02-10 20:33:22 följande:

Första gympasset avklarat på nya gymmet. Körde mest ben.

Sedan har jag stått och rullat ca 70 st älgköttbullar och stekt...

Nu är det fötterna i högläge i soffan och imorgon kommer de behöva rulla mig ur sängen..

På torsdag är det vattengympa och på söndag kör vi ett step-up pass samt ett styrketräning pass.. *urk*

Jo, och så har katten pissat i vår soffa.. Bara att lämna in på kemtvätt och hämta igen på torsdag..

=) Bravo!

Jag är dötrött efter att ha gått fram och tillbaka till affären - 750 meter bort. =(
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-11 00:22:25 följande:
    Det kom en Sin City förra året tror jag och nuuuuuu kommer det hot stuff från lilla Signe! Jag har legat med en av skådisarna i den! Tänk, va! Det var i New York för några år sedan. En kompis jobbade med catering till TV-inspelningar och jag följde med på en avslutningsfest i tv-serien där den där skådisen hade en ledande roll. Jag visste inte vem han var då för jag brukar inte titta på den sortens tv-serier. Vi hade hur som helst fnittrigt, fumligt fyllesex och jag blir ganska generad när jag tänker på det. Samtidigt ett roligt minne. Trodde ni inte om snipiga Signe, va?
    Good for you Solig
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-11 17:48:17 följande:
    Jag fick prenumerationserbjudande på Hemmets Veckotidning för ett tag sedan. Hemmets Journal! I don't do Hemmets fu**ing Veckotidning! Då kände jag mig också jävligt gammal.
    Hemmets journal är väl inget att ha? Tacka vet jag Allers (och, ja, jag låter som en extremt gammal pensionär nu =P)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-11 18:04:01 följande:
    *ryser* Allt om mat är så långt jag kan sträcka mig.
    Mat? Jag vill ha korsord! *konstinerar mig*

Mat hittar jag i food&wine.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-11 18:12:02 följande:
    Jag gillade DNs korsord (på den tiden då det var obligatoriskt med papperstidning) Skäms
    DNs korsord har jag aldrig tittat på, men jag sparade söndagstidningen åt min mormor när jag prenumererade på dn ett år. 
  • Aniiee

Varför är de filmintresserade människorna på det här forumet så himla tråkiga för? Inte en jävel har hört talas om någon annan filmsida än IMDb, om de ens hört talas om den! Trakt? Letterboxd? Twee? Movie Mate? Vet inte en jävel vad det är för något......

BLÄ Guld i mun

• Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-11 20:10:24 följande:

Men snälla vad dött det var här...

Jag äter B&Js. Shhhhhh!

Dying Light är GSs Game of the month för Januari. BLÄ. Ska testa Lost Constellation istället.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!