• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-02-17 13:16:53 följande:
    Aniiee skrev 2015-02-17 13:12:09 följande:
    Lite så, kanske.... Fast NASet blev jag glad för.....
    Ah! 
    Min son blev eld och lågor över Angry Birds Transformers på mobilen, han... Heh!

=P Angry birds transformers kan ju inte vara sämre än angry birds star wars.
    Binary skrev 2015-02-17 13:25:12 följande:

undrar om jag ska lägga ut en porrbild på min NAS

Teknikporr är väl alltid trevligt Cool
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Binary skrev 2015-02-17 13:32:10 följande:
    denna ska bytas ut mot en större:
    Oohhhh!
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-02-17 22:42:06 följande:

Mannen har spanat in en 55" Samsung Curved tv..

Jag ser sedlar få vingar här....

Det kan vara inbillning, men jag tror att min 100-tums projektor inklusive allt är billigare.....
  • Aniiee
    Anton Chigurh skrev 2015-02-18 09:01:16 följande:
    Fuck alltså. Jag köpte en vanlig Samsung 55:a, en av deras bättre. Och den var fanimej dyr så det räckte. Och, tom försäljaren på Elgiganten tyckte att det var för tidigt att skaffa en curved version, du kan tydligen inte utnyttja dess fulla potential ännu. Liite bortkastade pengar, knall. Kanske. Kolla FÖR HELVETE upp saken ordentligt. Annars ryker din sparesa all värdens väg. Till en "onödig" teve.

Lite så.

Tror jag.

Kram //Anton
    Man ska aldrig köpa 1st edit av någonting. Smältande PS4or, någon?
  • Aniiee
    Anton Chigurh skrev 2015-02-19 09:19:08 följande:
    Menar du, Aniiee, att jag borde köpt 2, helst 4 st, Samsung 55:or ???

Jag skall isf kolla under dagen om dom har några kvar, skall ändå in till byn lite senare. 

Kram //Anton
    Nej, jag menar att man inte ska köpa första versionen........ Vänta ett halvår-ett år så de har hunnit jobba ur några buggar och dessutom sänkt priset....
  • Aniiee

Nu har jag konstiga idéer igen.....

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-19 20:27:38 följande:
    Vad har du nu hittat på?
    Massor av konstiga saker... Skriver knäppheter..... Skulle handla tacos men kom hem med pizza istället.... Skriver mer knäppheter... Ringer 1177.... Skriver mer knäppheter....
  • Aniiee

Meh.... dumma FL.

Slänger alla pärlplattemönster så jag kan göra om de..... Snapshottar 8 dagars film i ren speltid...... Skriver av ALLA mina block som jag haft sen jag var 11........ 

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-19 20:41:50 följande:
    Humm. Hur är det med dig? <3
    Jag lever. Iklädd kramtröja. Men männen i de vita rockarna kunde inte ta med mig, det var redan fullt hela vägen till Sundsvall,,,,,
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-02-19 21:04:12 följande:

Vattengympa idag igen.. helt jävla slut! Men, oj vad kul och oj, vad jag och barnens mamma flamsar, tramsar och skrattar!

Vattengympa är ju roligt =P
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!