-
CooltBrunhilde skrev 2015-03-08 23:01:01 följande:Min bästa present var In the footsteps of a writer jag beundrar. Det var en total överraskning. Det och ett tandemhopp hade varit en jäkligt bra present om inte den bästa.
-
HäckHäxan skrev 2015-03-08 23:27:02 följande:
<3 <3 <3
Tacj nej tack ni godingar, deleteknappen har lagt av å på tagentbordet och det blir såhär varje gång jag tryc'ker på den'''' stiligt va
Får ta id isär skiten imorgon 9och ni f¨år ursäkta min fantastiska text hät... här va fan!!
Ett år imorgon WOW,
Grattis till oss allihop *blåser ballonger och sladdar ihop en tårta*
Tack för alla fina ord, för att ni saknat mig och tänker på mig, jag tänker på er också. Jag lever men det är väl ungefär allt. Trasselsudd borde vara mitt efternamn eller Murphy, men bortsett från strul och allsköns idiotiska saker så mår jag bra och trollungen också.
En gigantisk gruppkram till er i bamseformat <3 <3 Nu får jag muppjuck ala go bananas på tagentbordet. PÖSSS
-
Så, nu är menyn planerad. Nu kan jag gå och sova med gott samvete. Om en timme.....
-
Mycket!Pillare skrev 2015-03-09 01:10:43 följande:Nåt gott på menyn?
Fredag blir det Kyckling-mixed-grill med buffalo wings, kycklingben, pulled chicken, nuggets och filé. 5 olika kryddningar. Pommes, såser, tortilla och massa grönsaker. Vaniljglass extra allt till efterrätt
Lördag (när jag faktiskt fyller år) blir det stor, god stek med potatisgratäng wasabi, marinerade och ugnsstekta tomater och trevlig sallad. "Vanlig tårta" och chokladtryffeltårta och en jäkla massa godis och snacks.
Söndag blir det fisk med apelsinsås. Efterrätt för det väl bli överbliven tårta =P
Före det blir det:
Måndag; Grönsakswok med rökt sidfläsk
Tisdag: Kycklingpaj
Onsdag: Tomatsoppa och plättar
Torsdag: Pasta med ost och broccoli.
Torsdag ska jag också göra 7 sorters småkakor: Kolakakor, Drömmar, Syltgrottor, Citronflarn, Chokladkolasnitt, Schackrutor och Chokladmakroner. -
Sankyo =)Pillare skrev 2015-03-09 01:54:52 följande:Först och främst, GRATTIS!!
Får jag komma förbi på fredag? :-P
Måndag.. fläsk.....
Hehe, hittar du hit, så..... =P -
Och grattis till tråden!
-
Fast det handlar ju inte om ens EGNA mamma......Tom Araya skrev 2015-03-09 19:37:55 följande:
Grattis Häckis och tråden!
Är det någon mer än jag som tänkt på begreppet MILF...vad menar en kvinna som kallar sig själv MILF...Mother I Like to Fuck...?
Borde det då inte heta MALF, Mother And I Like to Fuck eller MOJVK, Mamma Oro Jag Vill Knulla.
-
Yeah.... I don't wanna know.....Pillare skrev 2015-03-09 20:15:37 följande:Äsch! Varför sa du det?
Mental image...... :-/ -
JA, tack. Fast carbonara. Med Extremt mycket ost....Knall skrev 2015-03-10 19:10:23 följande:
Lasagne! Nu! Mat!
-
Pannkakor?
Yes please!
Itadakimasu! (med ljudlöst u. För.... Tokyo!)