• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2015-03-12 20:53:50 följande:

Pangkakor.

Va, smäller de nu också?
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee

Ohayõ......

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-13 15:24:05 följande:
    Precis!

Vad?? :-/
    Lol!

God morgon, skrev jag. 
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-13 15:39:44 följande:
    Ah, gomorron då! Japanska kan jag inte men kan säga på andra språk. :-P
    Andra språk är väl trevligt? Jag tycker om språk. 
  • Aniiee

Ohayõ!

Happy birthday to me.

Jag ska göra en tidslinje i den där tråden jag gjorde.

Tårtor bakade, mat lagas, ungskocken är på plats, käringarna har körts ut efter kafferepet, och jag tänker lägga mig i soffan och glo när ungskocken spelar Mario Kart.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 18:30:07 följande:

Joo och grattis Aniie.

Anonym (Signe) skrev 2015-03-14 18:39:13 följande:

Hmmm alltså jag hade på alla fyra plattorna på min spis och kastruller på alla med vatten i. Vips när när jag kom in så kokar inte vattnet i kastrullerna utan är knappt varmt i vissa. Är då spisen paj eller har en säkring gått. Kollade säkringarna alla ser hela ut och ingen är varm. Lampan på spisen lyser så ström får den.

Jag har inte tid med sånt här jävla krångel känner jag!!!

Joo och grattis Aniie.

Aniieee: Happy birthday to youuuu (upp ett par tonarter på uuuu:et. Då blir det som jag tänkt mig).

Pillare skrev 2015-03-14 18:47:46 följande:
    Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Aniiee, happy birthday to you!

Eller som ni säger, Mazal Tov! :-P

Snakyo! =)
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-03-14 18:34:05 följande:
    Är det idag?! Grattis!!!! <3
    Tack!
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-14 18:39:13 följande:

Hmmm alltså jag hade på alla fyra plattorna på min spis och kastruller på alla med vatten i. Vips när när jag kom in så kokar inte vattnet i kastrullerna utan är knappt varmt i vissa. Är då spisen paj eller har en säkring gått. Kollade säkringarna alla ser hela ut och ingen är varm. Lampan på spisen lyser så ström får den.

Jag har inte tid med sånt här jävla krångel känner jag!!!

Joo och grattis Aniie.

Aniieee: Happy birthday to youuuu (upp ett par tonarter på uuuu:et. Då blir det som jag tänkt mig).
    Häckhäxan: Spisjävel!

Jag slipper matlagningsbekymmer ikväll för jag ska på bal. Jajamensan. Bal. Ska dressa upp mig i långt, svart och axelbandslöst om en stund när sminket har gått in i huden. Lånat mammas lilla minkjacka från 60-talet och hoppas vid allt heligt att inga arga aktivister av något slag är inbjudna för då blir jag väl ihjälslagen. Övar valssteg och försöker vänja örsnibbarna vid tunga dinglande strassörhängen. Skojsan, skojsan hoppas jag att det blir. Kul att klä upp sig. Var ett tag sen.

Men, vad då bal? Orättvist =P

Ha så kul!
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-14 20:02:11 följande:

Gratulerar på födelsedagen Aniiee! Jag firar dig med revbensspjäll, klyftpotatis, ostbollar och glass framför mellot.. (vad gör man inte för husfridens. . Lillflickan Älskar '! )

=) Tack!

Själv firar jag med Avengers of B&J's cinnamon bun =P
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-03-18 00:26:53 följande:

Ett jättegrattis i efterskott AniieeHjärta Lev väl

Tack =)
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!