• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

YAOI!!!!!!

Yaoi......

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee

Trött, trött, trött, trött, trött...

Oh, something shiny!

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Hårfagre skrev 2015-03-18 23:37:22 följande:

Det som blänker är sköldpaddshuvudet som tittade ut

Sköldpaddor har jag inte sett till några på några år, så där.
    Pillare skrev 2015-03-18 23:40:17 följande:
    Gangster? Näää.. alltså du är våldsam och sadistisk, men inte en gangster. :-P
    Aniiee skrev 2015-03-18 23:35:31 följande:

Trött, trött, trött, trött, trött...

Oh, something shiny!

Hade en sån period med dataspel, som Civ. 'Bara fem minuter till' och plotsligt blev det morgon.

Jag jobbar hela natten så jag är vaken ändå, om du (eller nån annan) skulle vilja hålla mig sällskap.
    Eller hur? Bara en till/ett par minuter till/ska bara göra klart X......

Ska läsa in lite böcker och läsa gamla trådar jag skrivit som ingen svarat i...... Måste vara vaken till 4 i alla fall, eller 6, beroende på när jäntan tänkte komma hem....
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-18 23:52:02 följande:
    Jag skrev i din 'fråga vad du vill' tråd och fick aldrig nåt svar!

Shame on you. Shaaaaaaame....
    Vilken av de? Jag kan svara nu.
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-18 23:53:47 följande:

Kul med alla glada tillrop. Jag hade ju mammas mink på mig i lördags på balen och det vore skojigt (eller inte) att veta storyn bakom den. Mamma har ju fått den av pappa. Han brukade ge henne presenter när han hade dåligt samvete för något vi alla gånger inte fick veta vad han hade dåligt samvete för, men det syntes på honom. En gång hade han fått för sig att han skulle introducera ett exklusivt märke i Sverige som gjorde skidkläder och skidutrustning. I vanlig ordning hade han spårat ur, kanske med någon otrohetsaffär med nån kärring, för när mamma fick overall, pjäxor och hela piddevitten försökte hon elda upp alltihop i värmepannan i källaren. Det blev något övertryck och pappa blev som galen och vrålade att "är du fullständigt från vettet? Tänker du spränga oss i luften? Du tar ju livet av oss!" Och mamma vrålade tillbaka: "Är det nån här i huset som tar livet av nån så är det du, din satans fan!" Minns varje ord än idag. Alltså jag har material för en lång jäkla tv-serie! Släng dig i väggen, Lars Norén!

Hehe, dags att skicka dagboken från tonåren till Metro Film, så får du en egen såpa =P
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-19 00:02:50 följande:
    Nää, behövs inte. Ville bara skoja lite där. Du bad människor att ställa frågor eftersom du var uttråkad, så jag skrev "what is the airspeed velocity of an unladen swallow?"
    Jaha.

Får räkna på det.....
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-19 00:14:21 följande:
    Men säg inte att du inte känner igen frågan.... :-O
    Haha, klart jag gör =P Jag retas bara med dig.
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-19 00:23:33 följande:
    Och jag som nästan svimmade! Oy vey! :-P
    DemonSolig
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-19 00:58:27 följande:
    Inte ens ett och bara vi som är kvar...
    Folk jobbar på dagarna och sover på nätterna, vanligtvis.
  • Aniiee

Och hur dåligt gick det inte om man hade 100 aktioner på WoW och bara tjänade 98 silver på de.....

Sigh!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!