• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Så, nu har jag svarat på frågorna. Render och ladda upp på youtube.... tar en stund det också...

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee

24 minuter kvar..... sega jävla youtube.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-02-16 20:00:02 följande:
    Lägger du upp  den här sen ?
    JA!

• Aniiee
    Knall skrev 2015-02-16 21:17:34 följande:
    Det är därför Katrin Zyto (någonting) döpte sin unge till det?

*Mer onödigt vetande för den nyfikne *
    Menar du Catherine Zeta-Jones?

Nästan heller döpa sin unge till Rambo än Kal-El.......Fast det går typ på ett ut.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-16 22:11:26 följande:
    Nu har jag lyssnat Solig
    TY Solig

Någon har prenumererat också Förvånad Inte du, hoppas jag.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-16 22:40:09 följande:
    Why?
    För det hade väl varit dumt att prenumerera på en kanal där det nästan aldrig händer något.....Solig
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-16 22:54:18 följande:

Har en stackare med mancold här... Jösses, ska jag kunna sova med tanke på timmerstockarna han drar i feberdimman?!

Du får väl lägga pojken i badkaret och fixa bastu där inne, så kan du sova sen =P
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-16 23:04:43 följande:
    Asså, grabben är frisk! Det är den där något äldre upplagan... :-P
    Idag är alla av hankön pojkar, har jag upptäckt.... (av fyra pojkar i huset mellan 12 och 34 år så var det nästan de båda över trettio som var mest barnsligt förtjusta över paketet från webhallen =P)
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-17 06:31:39 följande:
    Vad var det för spännande då?
    Ett gäng spel, däribland Heavy Rain, Fable, Kingdom hearts 1,5 och 2,5, Donkey Kong Country Tropical Freeze och Etrian Odyssey 4.
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-17 10:03:49 följande:
    Meh! Män och tekniska prylar...
    Lite så, kanske.... Fast NASet blev jag glad för.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!