• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-11 20:45:17 följande:

Haha så långt som till glass var jag med sen förlorade du mig Är det gott?
    Sorry Skäms Spelnörden kollar på nyheter.....

Glass är gott! Och slut...... =(
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-11 20:57:15 följande:
    Ska vi byta? Jag försöker städa, men springer mest runt och undrar var jag lagt prylarna...
    Nä! Slut!

Lagt städprylarna? Ja, har man förlagt de så blir det svårt att städa. Och dessutom är det mörkt, så det är lite jobbigt att leta. Får ta det imorgon istället....
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-11 21:00:55 följande:
    Mm, kanske inte ska måla ikväll heller då *drar en lättnadens suck*. Letar efter min viftpryl.
    Nä, sätt dig ner och läs en bra bok istället. eller nåt...
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-11 21:27:07 följande:

Som det lilla kakmonster jag kan vara så är favoriten kakdeg, men som du säger glass är gott. Om det bara fanns en sak jag fick äta tills den dagen jag lämnade in så fan var det glass jag skulle välja... Finns ju t.o.m glass med bacon i så med lite klurighet fick man nog ihop kostcirkeln med. Härligt vår lilla nörd!
    Jag hade ett paket Half baked.... Drömmer

Nörd? JAG!?! Du måste förväxla mig Oskyldig

*spelar Lightning Returns*

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-11 21:33:33 följande:
    Har suttit hela dagen ju...
    Äh, dagen är ju snart slut. Så nu är det väl skit samma.....
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-11 22:14:54 följande:

Känner för att baka något gott men klockan är alldeles för mycket. Har inte så mycket som en kaksmula eller en chokladbit i huset. Göra en smörgås med Keso, krasse, kapris och något mer skulle jag kunna göra, men då vill jag ha en kall öl till det och det blir det inget med. Livet är svårt. Så svårt.

Jag ska göra macchaglass imorgon =P
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-11 22:22:01 följande:

Haha okej, gnugga in det du... Tror det är omöjligt att förväxla någon med dig faktiskt, du är rätt unik. Tänkte jag skulle hitta någon film att kolla på, har verkligen bara sett skräp dom senaste filmerna, när man inte klarar mer än 10-15 minuter innan det totalt kryper i en och bara måste stänga av då är det illa... Frågan är vad fasen man ska ge sig på idag? Helst någon rätt ny och varken drama eller porr är intressant.
    =P

Jaja, kanske det.

Big Hero 6
    Lego movie
    Non-stop
    300: Rise of an empire
    Oculus
    Noah
    Transcendence
    Godzilla
    Edge of tomorrow
    Guardians of the galaxy
    How to train your dragon 2
    Sin City: A Dame to kill for
    Boxtrolls
    the Babadook
    The Hobbit battle of the five armies
    Night at the museum 3
    Into the woods

Eller någon av de anda 74 filmerna från 2014 på min 2014-lista, kanske?
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-11 23:50:06 följande:
    Tusen tack, får gå igenom och kolla imorgon. Nu börjar förvandlingen till en sengångare ta sig sakta men säkert... Snart svingar jag med armarna i slowmotion och letar efter något lämpligt sovställe.

Så godnatt med/på er.
    =)

God natt!
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-02-12 00:13:08 följande:

Vilka filmer var bra?

Eh.... Av de jag listade har jag faktiskt bara sett

Big Hero 6 (bra, 7/10)
    Oculus (bra 7/10)
    Noah (Helt ok 6/10)
    Godzilla (helt ok, 6/10)
    Guardians of the galaxy (Bra, 7/10 av mig, dålig, 4/10 av brorsan. Orsakar mycket syskongräl =P)
    the Babadook (Riktigt bra 8/10)
    The Hobbit battle of the five armies (Bra, 7/10)

Sen har jag även sett
    Evangelion 3 You can (NOT) redo (Bra, 7/10) (egentligen från 2012)
    The Wind Rises (Riktigt Bra, 8/10. Vad annars, det är studio ghibli, eg från 2013)
    Tiger&Bunny The rising (Bra, 7/10)
    Malificent (Dålig, 5/10)
    X-men: Days of Future past (Bra, 7/10)

Jag har listor från 1985 och framåt med hundratals filmer som jag sett och vill se..... men dagen har tyvärr bara 24 timmar.  
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-12 00:21:52 följande:
    Har du sett The Imitation game?
    Nej, jag har inte hunnit det än =( Man jag ska, så fort jag gjort åt LotR-maratonet som jag sitter med just nu. Så imorgon eller på fredag.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!