Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

hännrick skrev 2014-09-07 04:12:28 följande:
    haha, hade jag känt dig så hade jag aldrig vågat berätta men eftersom du är en total främling så kan jag erkänna det har funnits tillfällen då jag allvarligt har övervägt att testa dammsugarmetoden. Jag har vägt för och emot, jag har oroat mig för vassa delar och sugskador men det som fått mig att avstå är vetskapen om att jag aldrig skulle kunna glömma bort det, hur gärna jag än kanske kommer vilja glömma.

Det är lite så jag funkar, jag ser med sträng blick på mig själv och försöker låta bli att göra något som kan göra blicken ännu strängare.

En ex-flickvän hade lyckats lista ut hur stillsamt mitt kärleksliv var och rekommenderade miig att köpa en fleshlight. Hon erbjöd sig dessutom att betala hälften av den. I det fallet avstod jag för att jag insåg att hur värdelös jag än känner mig just nu (alltså nu fast då) så är det inget mot hur jag kommer känna när jag i brist på kvinnligt sällskap ligger och kör kuken i en glorifierad termos.
    Om jag haft en snopp så hade jag absolut testat stoppa den i dammsugaren och kunnat bocka av den punkten på listan. Sen om jag någonsin hade berättat det för någon, troligen inte. Men jag hade gjort det och skrattat åt mig själv samtidigt. Hur kan man ens motstå att testa något så korkat, det går över mitt förstånd.

Kan däremot förstå fleshlight känslan, sexleksaker har aldrig varit min grej och jag blir inte imponerad över vibrerande saker alls, eller alltså det liksom lockar inte och jag kan inte se dem som upphetsande. Dock äger jag en dildo utan tillstymmelse till batterier i sig, den underlättar onani helt enkelt. Annars blir det så jävla lamt för min del med onani. Men perioder så kan jag inte annat än att skaka på huvudet åt mig själv och bara jaha så stor poäng var det med onani alltså då ger vi fan i det ett tag.

Närkontakt med en annan människa är absolut att föredra tycker jag.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 04:38:07 följande:
    Jag är faktiskt precis raka motsatsen, jag känner ingen särskild lust att stoppa snoppen i massa hål som inte är avsedda att ta emot snoppbesök.

Hade jag haft en mutta så kan jag nästan garantera att den flera gånger dagligen hade fått påhälsning av mer eller mindre lämpligt formade objekt.
    Hahha det är väl den där fascinationen för det man inte har liksom, lite som många män som säger om jag hade haft bröst hade jag klämt på dem jämt. Om jag hade haft snopp så hade jag kissat mitt namn i snön minst en gång varje vinter, bara för att jag kan.

Min tanke med att stoppa snoppen i saker är dock inte sexuella, alltså grunden är inte sexuell, utan det är bara grejen för att jag kan, lite som att olla på folk saker liksom, för att man kan, varken mer eller mindre.

Nä nä mindre lämpligt formade saker skall man inte stoppa i slidan Det där har aldrig lockat mig. Så jo jag tror det är fascinationen för det man inte har som styr här.

NU mannen utan muttan, så skall jag sova lite. Insåg vad klockan är och ja de blir inget kul imorgon, egentligen borde jag ge fan i att sova och fortsätta vara vaken, men jag blev helt sjukt trött.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-07 08:43:08 följande:
    Jag måste bara säga att RK hade flickvän redan i den tråd han fick sitt namn i, 2012. I värsta fall är det samma kvinna som han har nu.
    It takes a fool to remain sane
    Oj kanske läge för likvaka och beklaga sorgen eller nått istället då. Vad säger de sociala koderna och normerna i en sån hör situation? Va är lämpligt?

Det där har jag helt missat, skönt att någon av oss har koll
  • HäckHäxan

Hojt the biatch is back

Dessutom är jag är mer klok individ, nu har jag lärt mig att man inte får bjuda hem folk och erbjuda dem att kväva dem mellan skinkor, good to know!

Aniiee. Tråkigt med din bror. Måste varit helt fruktansvärt för era föräldrar.  Hjärta
    Min syrra föll i sjön tre gånger. Alltså jag förstår inte så satan fort var hon i sjön. Jag såg henne stå på botten och titta upp med nappen i munnen, glömmer det aldrig, fanns en viss sorts nappar på 80 talet, tvåfärgade, henned var gul och blå och jag ropade till mamma mamma E står på botten i sjön och tittar upp. De fick slitit upp henne, ingen skada skedd, hon hade inte andats in i vattnet. Men ruggigt obehagligt var det. Vi åkte hem, något sa att om en unge lyckats hamna i vattnet tre gånger på så kort tid så skiter man i grillning vid sjön och åker hem, Min syrra har inga minnen, däremot var hon sen med simning, orolig för att drunkna och hade sån där simgrej på ryggen väldigt länge trots att hon absolut var simkunnig.

Min dotter har nästan drunknat två gånger, en gång i badkaret som spädbarn typ 5-6 månader gammal. Liggande på mig, där man kan tycka att säkerheten är så hög det bara kan bli, men ett snabbt kasst åt sidan med huvudet som hon vred ner samtidigt och troligen andades in vatten samtidigt. Jag bara skrek och sprang upp, ring 112 nu!!! Min lillebror slog nr, Mini andades inte, har nog aldrig fått sån panik någonsin, helt tyst var hon, jag vände henne upp å ner skakade, tror jag skakade henne åt rätt håll först och sen vände henne upp å ner. Lagom till när 112 svarade så andades hon och började skrika och jag har nog aldrig jublat så inombords heller som då. Sa åt lillebror att du kan säga att det var inget utan löste sig, ingen aning vad han sa till dem. Själv var jag som en jävla geleklump, men någonstans insåg jag att jag måste ner i badkaret igen med mitt barn för annars kommer jag aldrig mer våga ha henne i ett badkar. Så jag klev ner med en känsla av att inte ens infinna mig i mig själv längre och detta med att bada blev ingen yttre stor grej. Däremot så är jag nojjig som fan. Så ser ni en unge på stranden med flytväst, ja då är det min liksom. För 2-3 år sen tror det var 2, så höll hon på att drunkna igen. Måste bara tillägga att min släkt och vänner tycker jag är/ var löjlig när det kommer till vatten och mitt barn och att jag daltar för mycket, i vilket fall vi var på kalas vid en sjö, alla ungar ville bada såklart. Min fick inte, de var på mig som fan. Till slut gav jag efter, hon fick bada med min lillebror, han är vuxen kan jag tillägga, nu 26 år, i vilket fall, mini gled igenom ringen och höll på att drunkna, bror fick tag i henne och kom springande med henne över stranden, hon andades dock, var omtöcknad, men ur fara. Jag tröstade och jag lovar det slog blixtrar ur mina ögon och jag naglade min bror och sa vad fan tänkte du med... Det gick så fort syrran, så jävla jävla fort. Hon kan ju simma jag fattar inte hur hon hamnade under så fort. Men för helvete jag sa ju till dig släpp inte ringen, inte en sekund, det var villkoret, hon är för helvete drogad din jävla dåre, åksjuketabletten gör det OCH jag sa det från början. Jag förklarade varför hon inte fick bada. Men alla ni tycker jag är löjlig och överdriver OCH du bror vet ju för helvete att hon nästan drunknat en gång innan. Ni alla vet att hon är orädd, att hon kastar sig ut och skrattar farorna rakt i ansiktet när det gäller vatten och träd/höjder. Jag vill aldrig mer höra ett jävla ord om att jag är nojig, löjlig eller annat, aldrig mer någonsin.

Ingen har sagt något, min syrra retas ibland, men det är på ett annat vis. För de har flytväst på barnen när ungarna är med dem. För trots mitt barns brist på rädsla för vatten, så har jag noterat något från start, hon har inte velat ha huvudet under vatten, inte velat träna på att hålla andan osv som andra barn, den detaljen sa mig att hamnar hon under så får hon panik oavsett hur orädd hon är så länge huvudet är över ytan. Nu kan hon simma utan skydd och det är först i sommar som hon börjat träna själv på att ha huvudet under vatten och hålla för näsan typ.

Jag drog upp ett barn som drunknat en gång när jag bara var ett barn själv. Att springa till denna flickas pappa och säga att hon drunknat var det hemskaste jag någonsin behövt leverera, jag kommer aldrig glömma hans ansikte, jag kommer aldrig glömma hur han lät, jag ser och hör det i mitt huvud då och då. En hel strand full med folk och bara en kunde mun mot mun metoden, en enda och han var läkare. De fick igång henne, hon fick bestående hjärnskador och hon kommer alltid vara ett barn liksom. Jag förstod aldrig pappas tacksamhet mot mig som barn. Han kramade mig alltid när vi möttes. Jag förstod inte då, men jag förstår idag, både förtvivlan i hans ansikte, vrålet, paniken och jag förstår tacksamheten. Där 9-10 år gammal så bestämde jag mig för att jag skall lära mig mun mot mun metoden, jag skall aldrig stå förlamad på en strand och inte ens kunna försöka hjälpa till, aldrig.

Det är också skälet till att jag är så arg på min kommun som stängt ner vårt badhus. Jävla idioter!!! Men ett nytt stall behövde byggas. Så jävla vriden prioritering. Har inget emot varken hästar eller ridning. Däremot så är det ingen sport alla sysslar med eller har råd att syssla med, jag vet, för jag var en gång en sån där stall tjej, inte gratis alls. Med simkunnighet räddar liv, massor av liv varje år. Så man kan prioritera att bygga ett nytt ridhus/ stall men stänga ett badhus kommer jag aldrig förstå. Sånt jäkla enkelt sätt och inte dyrt att lära barn simma och lära sig vattenvett. Perfekt för alla som inte har bil och körkort som inte kan åka ut till sjöarna runt om och även om man kan det så är det bra att fortsätta träna även på vintern med sina barn. Ja jag är mer eller mindre uppvuxen i sjöar och sen på badhuset då, min familj var och simmade/ badade tre gånger i veckan hela vinterhalvåret, ibland mer. Även senare när gymmet byggdes, så jobbade jag ideellt både i gymmet och på badhuset och jag fortsatte simma så mycket min kropp fixade efter bilolyckan. Det hade jag gärna gjort ännu om jag kunnat då vill säga. Men jag kan inte åka buss till Trollhättan bara för att simma en timme liksom, det funkar inte för mig.

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-08 07:35:25 följande:
    Någon mer som har 3;e världskriget hemma när det är dags att ta sig till skola/fritids?
    Tydligen är det vårt fel, på något sätt, att 10-åringen glömde sin jacka i skåpet.. och det spöregnar ute.. eller, det är snarare ett skyfall.. smile9.gif Vilket också är vårt fel...
    Du är långt ifrån ensam raring. Fast just idag gick det rätt smidigt, bara en liten mindre explosion som gick att hävas rätt fort, något jag var tacksam för eftersom jag låg kvar och drog mig just idag så den där extra tiden för smärre världskrig fanns inte idag. Dessutom var vi absolut i tid, inte ens i tid som precis på fitthåret utan med 4 minuter till godo Det kallar jag för utveckling i min värld hehe

Klart det är ert fel, här hemma är allt mitt fel, alltid och always liksom. 
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-08 10:42:49 följande:
    Heeej Häxa!
    Är du ute på permission nu?? hahaha
    Joo även vi kriminella får tydligen andas luft ibland och vara bland folk
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-08 10:51:15 följande:
    Hilfe! Vad har jag gjort!! Eftersom jag är så bortkommen när det kommer till självförsvar, fick jag ett infall och tyckte att kampsport vore en god idé. Nu har jag signat mig till det absolut hårdaste man kan göra inom just kampsport. *argh* Skrikandes
    Otränad och extremt rädd för fysiskt våld. Jippie, det kommer gå bra det här...
    Kära spann vatten hur tänkte du där vännen? ?????? Allvarligt?

Yoga kanske istället och sen från yoga till någon mildare variant av kampsport, där rörelserna är mer än konstform men kan användas våldsamt i kombination om öden kräver det?

Eller en helt vanlig grundläggande självförsvarskurs???? Något som fan borde ges gratis i alla kommuner tycker jag ibland. Alla behöver träna på hur man petar fingrar och naglar i ögonen på andra, slår dem över öronen och demolerar adamsäpplen på löpande band!v Samt lära sig falla på bästa sätt. Det är helt otroligt vilken skada man kan göra genom att se till att man själv faller och på det viset överrumplar den andra. Testade det när jag var 13-14 första gången, helt grymt. Innan var jag mer inne på att fälla den andre, men det tar mer kraft än det gör att falla själv och dra med sig den andre.

Nej jag har aldrig gått i någon självförsvarskurs, ingen kampsport heller. Ville börja taikwando en gång. Gick dit på visning/ öppet hus typ och den första jag ser är killen som våldtog mig och hans jävla hånflin. Jag vände och gick ut igen och har aldrig gått in där igen, fören nu precis innan sommaren. Kompisen och hennes barn tränar och jag hämtade barnet så mamma kunde träna själv lättare utan att behöva ha ett öga på barnet. Insåg inte fören jag stod där att jag undvikit denna lokal i nästan 20 år. Var väl på tiden att jag gick dit då
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-08 10:52:02 följande:
    Ja, de släpper visst ut allt möjligt löst folk nu för tiden...hahaha
    Jepp beviserligen  
  • HäckHäxan
    ulfsas skrev 2014-09-08 09:04:54 följande:
    Oj, vad ni skriver. Man får ju ta semester för att hinna läsa ikapp.

Nej, det blir till att inviga nya Moccamastern med en koppKaffe uta på altan. Färre och färre tillfällen till utomhusfika framöver.
    Ja man får ta tillvara på ögonblicken. Själv sitter jag dock ute på min trappa och dricker kaffe varje morgon, det är lite som knark för mig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!