Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

hännrick skrev 2014-09-07 02:41:47 följande:
    Ät nånting kvinna
    Ja men vad. Jag är fortfarande sugen på kexchoklad och det har jag ingen. Har någon mazarin i frysen, men den är ju stenhård.

Avokado har jag också, rostbröd, ost. Kan man ha avokado på mackan?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-07 02:46:25 följande:
    Tänkte mer du kunde skänka till realistkuken smile2.gif
    Han har ju en kvinna numera. Har inte riktigt hämtat mig från den chocken faktiskt
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-07 02:47:34 följande:
    Ja! Mosa lite avokado med en skvätt citron och örtsalt och lägg det på den rostade mackan. Supergott! 
    Har inget örtsalt, får köra på vanligt då. Måste kolla skicket på avokadon. det är ju iaf en av de saker jag kan lyckas få i mig de perioder jag inte äter.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-07 02:47:34 följande:
    Ja! Mosa lite avokado med en skvätt citron och örtsalt och lägg det på den rostade mackan. Supergott! 
    Det var riktigt jävla gott, tack
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 02:52:04 följande:
    Bjuda in tjejen med "Om du kommer över till mig ikväll så ska du få nåt riktig hårt" och när (om, snarare) hon dyker upp så bjuder man på en djupfryst mazarin :)
    Tror fan jag hade blivit lite förälskad i den man som gav mig en fryst mazarin, för grejen är så störd.

Fast å andra sidan om man sätter på kaffe och låter den ligga uppe på bryggaren medan kaffet blir klart så är den ätbar utan problem sen. Mazariner i kombination med kaffebryggaren det är jag lite av en expert på Cool
  • HäckHäxan

Om man vill så kan man kasta i sig tre st stormform rostbröd med avokadoröra på, om man vill alltså... konsekvensen är milt illamående med en känsla av tvärstopp i systemet.

Nu kom jag dock att tänka på vd jag tänkte på förut ikväll när jag åt rostad macka. Jag kan fan inte sitta ner och äta mat, insåg när jag gick runt i köket och packade in smör och ost samtidigt som jag åt min jävla macka ( läs hade den hängande i munnen eftersom jag hade händerna fulla ) Mitt i den rörelsen så bara va fan varför sitter jag aldrig ner och äter för och måste jag verkligen packa in kylvarorna precis de sekunderna som det tar att äta en rostad macka på? Varför? Varför gör du alltid såhär? Insåg då att jag nästan aldrig sitter ner och äter alls. Stört ju. Jag kan ju uppenbarligen sitta ner här vid datorn så varför är jag oförmögen att sätta mig vid köksbordet och äta??? Obestämd

Står andra också upp och äter och typ går runt och gör annat under tiden, inte kan jag väl vara helt ensam om den helt korkade dumma egenheten??? Snälla!!!!

• HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 03:16:42 följande:
    Risken finns att hon blivit besviken då hon faktiskt blivit lovad något hårt och istället får en halvtinad kaka med vinballe
    Alltså bilden jag fick i mitt huvud på en mazarin med vinballe som försöker jucka en kvinna mot benet var helt oslagbar! PÅ riktigt helt oslagbar!

Kom du?
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-07 03:19:33 följande:
    Va smile3.gif
    Trodde seriöst att han var redo för kramtröja och ett nytt boende med fina mjuka väggar och helpension, kanske tom ha en liten kompis som hade lite koll under de dagliga promenaderna.
    Nej han har på allvar hittat en kvinna, stötte på honom i en tråd för ett tag sen, ja naturligtvis handlade den om kukar eller om vi bara gled in på ämnet Nä kukar och dildos var det. Så jo han är icke singel längre. Kan ju också vara förklaringen till det drastiska minskandet av bittra realistkuks inlägg. Han får knulla Självklart är ju hans kvinna inte nöjd med hans normala kuk, men ändå, han får ligga hajjar ni, han får använda sin kuk.

Vissa saker är värda att fira med lite vin Skål
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 03:23:04 följande:
    Märkligt nog inte, annars brukar det räcka med flyktig tanke eller kraftig bris.
    Potensproblem, ät mer ägg och sluta stoppa snoppen i dammsugaren!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-07 03:25:09 följande:
    Ännu bättre med små bitar knaperstekt bacon strödda över röran Drömmer

Älskade avokado och så helt plötsligt blev jag allergisk mot det. Det var så praktiskt att slänga i sig en avokado i förbifarten när man var stressad och för att inte tala om allt gott man kan göra med den. Guacamole!!Gråter
    Mums, bacon! Fy satan att bli allergisk bara sådär

Jaaaa guacamole, det blev nästan det här för jag slängde i lite creme fraiche, dock ingen vitlök, men det var för att pressen ligger i disken Men jag håller med dig just avokado kan jag äta mängder av.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!