Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Avokado har jag också, rostbröd, ost. Kan man ha avokado på mackan?
Om man vill så kan man kasta i sig tre st stormform rostbröd med avokadoröra på, om man vill alltså... konsekvensen är milt illamående med en känsla av tvärstopp i systemet.
Nu kom jag dock att tänka på vd jag tänkte på förut ikväll när jag åt rostad macka. Jag kan fan inte sitta ner och äta mat, insåg när jag gick runt i köket och packade in smör och ost samtidigt som jag åt min jävla macka ( läs hade den hängande i munnen eftersom jag hade händerna fulla ) Mitt i den rörelsen så bara va fan varför sitter jag aldrig ner och äter för och måste jag verkligen packa in kylvarorna precis de sekunderna som det tar att äta en rostad macka på? Varför? Varför gör du alltid såhär? Insåg då att jag nästan aldrig sitter ner och äter alls. Stört ju. Jag kan ju uppenbarligen sitta ner här vid datorn så varför är jag oförmögen att sätta mig vid köksbordet och äta???
Står andra också upp och äter och typ går runt och gör annat under tiden, inte kan jag väl vara helt ensam om den helt korkade dumma egenheten??? Snälla!!!!