Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-08 22:09:19 följande:
    Beror kanske lite på vilken genre man väljer. Vad hade du tänkt dig?
    Jag har inte tänkt där Nej helt ärligt jag är allätare, läser gärna mer eller mindre fakta böcker, dalai lama som thrillers ala koontz eller fantasy. Jag kan tugga i mig det mesta faktiskt.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-08 22:23:21 följande:
    Jag ska bara laga mat och tvätta och imorgon ska jag göra allt jag sköt upp idag (tror jag Obestämd )
    Bra du skrev tvätt, måste ta med tvätten upp i tumlaren annars har mini inga trosor imorgon OCH då blir det livat i luckan vill jag lova haha

Tänkte också få gjort saker imorgon. Måste fan städa, dör snart! Så innan söndag allra helst fredag så måste de se humant ut här hemma haha.

I värsta fall har jag lovat att jag får skjuta på saker till senast torsdag eftersom mina måsten och krav som förälder försvinner då.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-08 22:28:22 följande:
    Finns det nån annan sort? :o
    Hehe det beror på vem man frågar. Personligen så gled jag mest runt på ett bananskal under den tiden jag faktiskt tog droger, vad jag minns iaf. Nå lite pengar slösade jag nog också, så nej gratis är det ju inte och det var inte så jävla roligt som jag hade förhoppningar om heller. Tyst Tungan ute Drugs dont work on me inte som på andra människor iaf.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-08 22:25:15 följande:
    Åh! Koontz! smile6.gif
    Mmm älskar!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-08 22:38:20 följande:
    haha, det var faktiskt lite så jag menade. Jag iofs varit försiktig med vad jag testat men bort sett för någon femma grönt så har jag aldrig betalat för det jag använt oavsett om det varit grönt, brunt eller vitt. Det handlar om ett halvmedicinsk "vid behovs-bruk"
    Hehe jag tillhör ju de där då som tycker grönt är medicin mer än en drog då och som anser att det är långt mindre skadlig än alkohol som folk envisas med att balja i sig, mig själv inkluderad, sprit är gott i min värld.

För mig är det en stor skillnad på brukare och missbrukare helt enkelt, oavsett vad man brukar och varför. Missbruka kan man göra med va fan som helst, spel, sex, droger, människor, mat osv.
  • HäckHäxan

Nä soffan var det ju.. see ya!

• HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-08 22:53:40 följande:
    Åt var och en efter behov, själv siktar jag in mig på sängen.

Godnatt kära tokar och tokor.
    Sov godast. Alldeles för tidigt för sängen, den hade bara sparkat ur mig igen Its alive!
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-09-08 23:18:12 följande:
    Och god afton till alla er andra nattugglor...
    Hello och hej svejs. Den där soffan vrålar efter mig
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-09-08 23:25:11 följande:
    Har just skaffat ny soffa... Den har inte börjat prata ännu. Den låter farlig, din.
    Den är farlig, allt med mig är farligt. Jag är en sån där som mammor varnar sina gossar för! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-09-08 23:32:01 följande:

Bara en sån sak i sig får gossarna att falla, kan jag tro :)

Ja kanske det Om inte annat så snubblar de ibland iaf.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!