Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-10 13:13:09 följande:
    YVW Solig

Det är inte lätt att vara frilansare =P Nej, du får vinna 120 mille på lotto istället. Det tänkte jag göra.
    hahaha fan jag hade vart jävligt nöjd med en mille eller 500 000 eller ännu mindre än så också

Vann jag 120 mille så hade jag nog dött av chocken tror jag!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-10 13:48:54 följande:
    Håller med. Jag är lite så där: Vad FAN skulle jag göra med så mycket pengar? 

Klar det går att slösa upp 120 mille också, men jag hade nog inte vetat vad jag skulle ta mig till....
    Jag hade gett bort allt jag inte behövde vilket hade varit massor typ. Jag vill bara leva ett typ vanligt jävla liv i ett typ vanligt jävla hus ( fast jag skall ha ett torn i mitt vanliga hus om jag ändå har pengar att göra ett torn av eller köpa ett som redan har ett torn ). Hade betalat skulder/ lån för nära och kära så alla stod på plus minus noll igen.
    Ja typ så. Jag vill inte ha en massa pengar helt enkelt, det äter på människor på insidan för det mesta. Hade kunnat tänka mig att lägga allt de jag inte behöver på typ cancerforskning.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-10 14:15:13 följande:
    Bra sätt att slösa pengar tycker jag Solig
    Jag med, fuck cancer!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-11 14:18:52 följande:
    Ibland måsten man nog lägga pengar man inte har på saker man (typ) behöver. Annars hade man blivit galen
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
    Ja det är nog så. Min snälla ryska la undan den bara för att jag skulle få kolla på den idag. Hon hade bara två kvar, en till mig och en till henne själv.
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-11 15:52:08 följande:
    Snygg
    Satt jävligt snyggt om inte annat. Kan absolut ha en munkjacka under också. Tror den kommer sitta okej även när jag gått ner mer sen. Annars får jag be ett symaskinsgeni i min närhet att lägga in den lite.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-11 15:43:53 följande:

Jag överger er nu, bara så ni vet =P

Återkommer om ett större antal timmar/dagar/veckor/månader/år.......

We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
    Ta vara på dig! Kram <3
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-11 16:05:25 följande:

Fan, jag är expert på att undvika hushållsarbete. Idag skulle jag diska mig igenom ett berg av disk, dammsuga torka golvet i hallen/matrummet. Nu har dagen nästan blivit kväll och jag inte inte diskat en gaffel en gång och dammsugaren står kvar i städskåpet.

Hurra för mig :(

Haha soulmate!!!

Jag skulle göra något liknande idag. Men fastnade visst på byn hela dagen och kom just hem. Ser ut som ett krig mer eller mindre.

Och själv känner jag mig tom i huvudet, funktion noll och inget.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!