Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

hännrick skrev 2014-09-12 08:39:41 följande:

Med tanke på hur duktig jag var på att prokrastinera igår så har jag en stressig förmiddag framför mig när 1½ dags städ och disk ska hinnas med.

Yay!

All lycka till där!!!

Akuta städtips:

Göm allt som går att gömma i Skåp, garderober, tvättkorgen alla sätt är bra utom de dåliga!

Om människan inte skall in i ditt sovrum så är det en bra plats att städa undan saker på.

Diska inte all disk, lämna lite så ser det inte ut som att du städat hysterisk enbart pga detta besök. Det är högst humant att ha lite disk då och då.

Inser att du nog är klar med va du skulle göra för ditt besök var väl här någon gång efter lunch. Hoppas det går bra i vart fall!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-12 10:35:39 följande:
    smile2.gif Ytterligare en hemlig beundrare som skickar beundrarbrev. smile2.gif
    Undrar vart färden skulle gått.
    Hehe beundrare vette tusan jag liksom placerade honom i kategorin desperat högst märklig man. Han ser för övrigt rätt bra ut under förutsättning att de är han på bilderna.

Kanske skall fråga vart han ville resa. Om jag inte haft barn och djur så hade jag nog nappat på det där bara för att kolla vart tusan jag hamnar, hade ju varit kul.

För ett tag sen var det någon som ville bjuda på spa över en helg förklarade att det går inte vara borta en helg i mitt liv. Så han föreslog en dag spa istället.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-12 10:48:58 följande:

VARFÖR måste folk häva på sig halva flaskan rakvatten/parfym när de ger sig ut bland folk?!

Ska sitta på ett tåg i flera timmar och min stolsgranne stinker rakvatten! Blä!

Jag vet inte. Men man borde få skjuta den alternativt förbjuda den på tågen. Det är äckligt och iaf jag får andnöd i deras närhet!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 12:29:48 följande:
    Jag har faktiskt två timmar på mig ännu, han ringde för en stund sen och meddelade att han inte tänkte anlända förrän kl 14.30 :)
    Gött. har du börjat få nån ordning då?

Jag är ju grym på att plocka fram men inte tillbaka resultatet är att allt alltid hamnar i mitt kök haha! Så jag har övat på att lägga allt som inte skall vara där i en kartong, påse och gömma denna i mitt sovrum. För dit in har ingen att göra.

Sen att jag fipplar bort mina egna viktiga papper, listor, lappar osv på vägen är en helt annan femma
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 12:43:28 följande:
    Usch, jag tänker på bussresor till kontinenten och efter att åkt av färjan i Puttgarden skulle ALLA visa vilka parfymer de köpt, samtidigt.. 40 olika dofter i en buss :/

Men jag minns en annan grej, appropå andning. När jag var yngre blev jag helt täppt i näsan av luften i klädaffärer, jag minns känslan så väl. Det måste växt bort men jag kan inte påminna mig att nånsin lade märke till det.

Mysko
    Jag hade fått migrän av att åka den färjan förstår jag Tyst
    Jag får lämna kassakön ibland för folk öst på sig för mycket, riktigt störigt. Alltså jag kan gilla parfym och jag är inte allergisk rakt igenom, vissa tål jag dock bara inte, andra går bra. Fast är det mängder så spelar det nog ingen roll vad de har på sig, det blir för mycket liksom.

Sen har jag en sån där grej, jag har grymt bra luktsinne, som i grymt jävla bra och när en parfym förstör lukten av människan då är det illa, parfym skall om något förhöja den essens som personen har. Alla passar inte i alla dofter, det dyra är inte alltid vad som passar hudtypen bäst helt enkelt. Jag vet en man som borde ha en parfym som luktar som den röda bubbeldusch typ, för OMG när han använde den tvålen och klev ur duschen så ville jag bara slita av honom handduken och ta honom rakt av  
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-12 12:55:59 följande:
    Chaufför??? smile9.gif

Djurvakt?

Du och djuren är så välkomna! Den ende som skulle ha något negativt att säga är äldsta kattan.. men hon är ju typ sur för jämnan så.. smile2.gif
    Ibland känner jag att djurvakt är svårare än att ta ett körkort :-/ Mina djur är knäppa och jag har som du kontrollbehov och litar inte alls på att andra lyssnar på vad jag säger och gör som jag säger gällande djuren. Läs hunden. De andra är ju ganska chill.

Låter som min röda katt ( fan vad jag saknar honom, det svider i min själ ) I vilket fall han hatade alla nya djur, spelade ingen roll om de bara hälsade på eller flyttade in, han såg direkt illamående ut varje gång. Fast när han väl accepterat dem så gick allt bra, men det tog tid.

Mina är ju inte så jätteimponerade av just katter, varken kaninen eller hunden. De är ju lite vana och härdade. Kanin är dock nyfiken till skillnad från hunden som liksom mest ser ut som yeah yeah what ever när hon möter en ny katt.

Jag kom liksom på här idag att kaninens bur är hopfällbar och det innebär att man ju faktiskt kan få in den i en bil, antingen i bagaget eller stående bakom framsätena på golvet där bak, den är ju stor även hopfälld. Så jag såg en vision av hur jag faktiskt om jag bara får tagit körkortet kan åka bil till norr helt själv med min familj och hälsa på min mamma. Hade varit sådär asgrym att ta körkort i hemlighet och bara göra det och vips dyka upp på trappan hela högen *drömmer mig bort*

Så kära häxa hur var din premiärtur långväga när du precis tagit körkortet. Jo jag packade in mitt zoo och avkomma i bilen och körde 70 mil norrut, just for fun  
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 16:20:16 följande:
    Jag har inget exceptionellt luktsinne att skryta med, tvärtom så är jag den siste att märka att brödet är mögligt, det har förekommit att jag inte märkt något förrän jag känt mögelsmaken. Trots det så är jag en riktig luktmänniska, tänder mer på en kvinnas doft än hennes utseende, spelar ingen roll om det är Scarlett Johanson (random känd snygging) om doften inte stämmer.

En del tjejer har ingen koll alls på dofter, de väljer en läcker flaska eller ett känt namn och sen är det inget mer med det. En parfym ska matcha bäraren doft, det är det enda som är viktigt. Det kan vara en doft för fel kön, den billigaste skräpparfymen eller den dyrast tänkbara så länge den matchar. Tar du fel parfym skär den sig mot kroppsdoften.

Den första present (julkapp)  jag köpte till min första flickvän var en parfym, hon fick följa med mig till affären så jag kunde testa dofter på henne men hon fick inte veta vilken jag köpte. På julaftons morgon fick hon paketet som innehöll en flaska Salvador Dali Dalissime, en doft som jag för alltid kommer att förknippa med henne. Oh the memories...

Den första julklapp jag gav till min första bl
    Doft är viktigt för mig med, snöar in mig på det där. Hehe Salvador Dali, en av mina favoriter, fast den är mer röd flaskan, samma modell av flaska dock och jag har inte hittat den i sverige, har inte letat ihjäl mig heller, men ingen har hittat den av mina vänner heller, bara den rosa flaskan och den som du la in här. Har hittat den på nätet, någon dag skall jag köpa hem den. Hade nån billig jävla vaniljparfym ett tag som fick min dåvarande helt galen haha. Ganska lustigt för en annan pojkvän jag hade många år senare blev lika galen han av den.

Ja minnen är sköna saker

Hur gick ditt möte? Kanske skall läsa igenom och se innan jag frågar men va fan

Jo på tal om fel kön, så använder jag oftast herrtvål luktar ju så jävla gott haha och herr deo och nån axe spray också
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-12 14:44:46 följande:
    Då kan man använda dig som kantarell hund? haha Flört
    hahahha

nej men jag kan känna direkt på fruktavdelningen om det finns en dålig citrusfrukt någonstans
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 23:18:20 följande:
    Alltså jag fick inte heller färgen på flaskan parfymflaskan att stämma (men färgblind som jag är så litade jag inte på mina ögon). Nu trillade dessutom poletten ner, sorten hette inte alls "Dalissime" utan "Dalimania" och flaska var riktigt röd
    www.fragrantica.com/perfume/Salvador-Dali/Dal...

Mötet ordnade sig, det såg inte ut som ett bombnedslag och jag verkade inte särskilt galen . Mission complete
    Är man färgblind så är ju den biten såklart svår Min flaska var tvåfärgad eller är, jag har flaskan kvar

bruna.com.ua/Duhi-Salvador-Dali-Dalimania.html

Skönt när man kan bedra med sken Nåja galen är ju en bra sak juh om än inte i allas ögon kanske haha.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-12 22:58:24 följande:
    Började dagen med migrän.. så går det när man gör smörgåstårtor till halv två på natten.. smile4.gif

Åkte sedan vidare till en väninna och hjälpte henne sätta upp en spegel på en betongvägg..

Nu är det varma mackor och film; "Leif" (Galenskaparna) smile2.gif
    Usch! Har huvudvärk jag, suttit i hela dagen nästan. Skall testa att käka något.

Enjoy kvällen!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!