hännrick skrev 2014-09-12 16:20:16 följande:
Jag har inget exceptionellt luktsinne att skryta med, tvärtom så är jag den siste att märka att brödet är mögligt, det har förekommit att jag inte märkt något förrän jag känt mögelsmaken. Trots det så är jag en riktig luktmänniska, tänder mer på en kvinnas doft än hennes utseende, spelar ingen roll om det är Scarlett Johanson (random känd snygging) om doften inte stämmer.
En del tjejer har ingen koll alls på dofter, de väljer en läcker flaska eller ett känt namn och sen är det inget mer med det. En parfym ska matcha bäraren doft, det är det enda som är viktigt. Det kan vara en doft för fel kön, den billigaste skräpparfymen eller den dyrast tänkbara så länge den matchar. Tar du fel parfym skär den sig mot kroppsdoften.
Den första present (julkapp) jag köpte till min första flickvän var en parfym, hon fick följa med mig till affären så jag kunde testa dofter på henne men hon fick inte veta vilken jag köpte. På julaftons morgon fick hon paketet som innehöll en flaska
Salvador Dali Dalissime, en doft som jag för alltid kommer att förknippa med henne. Oh the memories...
Den första julklapp jag gav till min första bl
Doft är viktigt för mig med, snöar in mig på det där. Hehe Salvador Dali, en av mina favoriter, fast den är mer röd flaskan, samma modell av flaska dock och jag har inte hittat den i sverige, har inte letat ihjäl mig heller, men ingen har hittat den av mina vänner heller, bara den rosa flaskan och den som du la in här. Har hittat den på nätet, någon dag skall jag köpa hem den.
Hade nån billig jävla vaniljparfym ett tag som fick min dåvarande helt galen haha. Ganska lustigt för en annan pojkvän jag hade många år senare blev lika galen han av den.
Ja minnen är sköna saker
Hur gick ditt möte? Kanske skall läsa igenom och se innan jag frågar men va fan
Jo på tal om fel kön, så använder jag oftast herrtvål luktar ju så jävla gott haha och herr deo och nån axe spray också