Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Så här ser det ut för mig.

• HäckHäxan

ha! gnälla skall man då funkar tydligen appen

Nä soffan för mig och Buffy! Bye bye

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-09 23:06:02 följande:
    Fick du maílet hex ??
    Japp, tack
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-09-09 23:24:06 följande:
    Ska det vara så besvärligt att släpa sig in i duschen och sen i säng? Hur svårt kan det vara?
    Hur jävla svårt som helst faktiskt! 
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-10 06:30:25 följande:

Häckis: Inatt drömde jag snusk om dig och mig igen. Du förförde mig totalt... Jäklar vad hett det var!

smile6.gif

Oh la la Jag börjar verkligen bli grym på det där.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-09-10 09:39:37 följande:
    Denna katt vart ju drygt 10 så hon var ju inte direkt ung.
    Kommer snart om en månad eller så när vi får tillgång till huset lägga upp bilder på huset och allt runt omkring!
    Sant, fast inte jättegammal heller, oavsett så blir man ju ledsen när man förlorar dem. Hjärta

Åh bilder, det ser jag fram emot, nyfiken som jag är
  • HäckHäxan

Ibland känns prostitution som en väldigt lockande tanke, idag är en sån dag. Alltså seriöst få betalt för att göra någon man älskar att göra, är inte det vad man kallar att ha bästa jobbet liksom!

Trött, lite bitter, gnällig och arg och ledsen och ja allt är jag idag, nej ingen PMS och nej ingen mens och nej just idag är helt enkelt ingen höjdar dag! 

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-10 12:22:00 följande:
    Det negativa är väl att du oftast inte får välja dina kunder och att kunden bestämmer hur saker och ting går till. Du kan väl hitta något annat du älskar att göra och fortsätta ha sex som hobby.
    Jag älskar att läsa, men det betalar ju ingen mig för haha

Nä nä så där måste det faktiskt inte alls vara, alltså att kunden bestämmer och så är det bar med det. Man bestämmer ju rätt bra själv vad man vill göra och med vem och till vilket pris. Iaf de jag känner som har eller har haft sin hobby som extrajobb typ.

Nå nu har jag fått fotat lite prylar och lagt ut i sälj grupp på FB. Måste gå igenom alla de där jäkla barnkläderna *suck*
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-10 12:36:14 följande:
    Bokrecensent? 

Ah, du tänker domina? smile2.gif
    Undra hur man söker jobb som det, alltså allvarligt. Hur övertygar man liksom någon om att japp jag älskar böcker och jag är grym på att såga och rosa dem

Men shit, snacka om att få skapa ett helt nytt alterego. Men om det är priset jag får betala för att få betalt för att knulla, så latex here i come liksom! Fast, alltså jag tror jag hade varit väldigt brutal om jag har slagit över och utvecklat den där sidan Tyst Demon
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-10 12:53:48 följande:
    Det gör man inte. Man sätter sig och skriver en recension, och sen skickar man runt det till varenda tidning man kommer på. Hur tror du jag fick extraknäck som spelrecensent?
    Precis vad jag misstänkte. Så nej tack liksom känner jag, alldeles för mycket jobb för typ inget.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!