Hey Jude!
fajga
jag vet inte.. eller så ljuger han om det.. kan ju vara att han förknippar kakao med nötter, som han är GRYMT allergisk mot, o därmed avskyr det för det.. men han brukar säga att han är allergisk mot det..
fajga
jag vet inte.. eller så ljuger han om det.. kan ju vara att han förknippar kakao med nötter, som han är GRYMT allergisk mot, o därmed avskyr det för det.. men han brukar säga att han är allergisk mot det..
elims
han är grymt allergisk mot morötter oxå... det är inte mkt han inte är allergisk mot faktiskt.. stackarn..
elims
ja jag tycker inte han behöver ha så höga krav liksom.. ett glas vatten o knäckebröd liksom.. räcker inte det?
fajga
tofuline är det soja i o det är han allergisk mot oxå... sorbet går bra. o vaniljglass.
myyys
mayasmama
oj v 23 redan? känner du massa sparkar o så nu? *avis*
jaaaajaaa
tjaaatmusse
sjukt dålig stil ja... jag är ju HUNGRIG...
chaia
ingen tid sagd eg.. men när vi frågade de fr början ang om de vill äta ihop oxå eller bara kolla på melodifestivalen så svarade de att de hoppade maten... men då skule de ändå komma 19-1930 sa de. sen ändrade de sig o ville äta ihop o då kommer de senare? finns det ngn logik i det eller?
chaia
ja jag AMMAR FAKTISKT... jag blir sjukt hungrig skitfort pga det.. tur att jag har både mackor o naturgodis hemma.. har smällt i mig lite av varje i väntan här..