Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

tutim

man kan inte blockera "gäster" än. men det ska komma.

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

vi väntar på pizza här.

noah o marcin ska bada under tiden vi väntar.
    är helt slut efter sthlmsresan o så..

• hot fuss

izabelle

klantig bm! jag skulle blivit tvärarg!

med mig är det bra. har båda barnen hemma idag o marcin jobbar till 18. tänkte försöka mig på en promenad t centrum m båda barnen idag. måste handla lite mat o så. men det går inte fort att fixa iordning oss alla o hemmet o så

• hot fuss

elims

varför frågar de efter din mamma eller pappa? hur gammal är du egentligen?

• hot fuss

hon åkte skridskor på isgatan här utanför.. o ramlade o slog i näsa o panna..

• hot fuss

nej ni tjejer.. vem kommer hit o vårstädar min lght? det är sååå dammigt här. jag tycker inte jag gör annat än tar hand om barn o städar o det är ÄNDÅ skitigt jämt.. nu har jag gått runt o dammtorkat men jag skulle behöva ngn som kommer o organiserar hela mitt hem. köper nya byråer o piffar till o så.. elims? chaia?

• hot fuss

chaia

men du är välkommen att komma hit o organisera o så kan elims piffa... jag är bra på att skura o så. o så kan du ta med ingefärspäronen till fika

• hot fuss

jag har suttit o loggat in med våras e-leg på skatteverket o kollat hur mkt vi får tillbaka/ska betala på deklarationen i år. marcin ska betala 600 o jag får tillbaka 2500 jag trodde vi skulle få tillbaka massa i år..

• hot fuss

mayasmama

det kommer gå fort de 111 dagarna..

imorse har noah varit grinig. legat o tjurat o gnytt o haft sig. sen satte jag mig upp i sängen till slut o log mot honom o sa "godmorgon".o då sken han upp så här. obetalbart!

Svar på tråden Hey Jude!