Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

fajga

har jag säkert. bara att titta in. nu gilmore girls

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

drottningkrämen o juicen! fast jag har päron o björnbärskräm hemma. o de funkar oxå. så juicen blir bra!

• hot fuss

här sitter jag med färg i håret.. åååhh så snygg jag ska bli nu

• hot fuss

fajga

typ brunt med guldslingor. men man vet aldrig med mitt hår. har rött färgat under o det har en tendens att lysa igenom iaf.. köpte sån color expert med slingor o färg i ett.

hoppas du inte blivit smittad. *håller tummarna*

sov gott

• hot fuss

chaia

nu sitter jag bara med själva färgen. först har man i färg o sen när man sköljt ur det så är det dags att göra slingorna. nej marcin kan inte hjälpa med sånt här. det är jag för petig för att be om hjälp med. jag gör själv! har jag gjort i flera år! frisörer brukar få slag men folk har faktiskt gett mig beröm i alla tider för min hårfärg o så.

• hot fuss

klipper mig själv gör jag oxå. eller marcin klipper längden o när jag har lugg så klipper jag luggen själv.

• hot fuss

tutim

jag är van vid hår som inte blir som jag vill

• hot fuss

tutim

chokladbrun typ

nu sitter jag med slingblekningen i. ska bli spännande att se hur det här kommer se ut sen

• hot fuss

okej jag har ingen aning hur det blev. får ta efterbilder o jämföra med bilder fr idag typ. tycker fortfarande det ser rött ut. o guldslingorna blev röda slingor eller ngt.. jäkla humbug det där..

Svar på tråden Hey Jude!