Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

hej brudar (o marcin)

helt sjukt vad världen vänds upponed när man får bebis.
    noah är såå söt o snäll men livet blir verkligen annorlunda. just nu gör
    jag inte mkt mer än ammar o byter blöja o vilar o äter.. emellan där försöker jag umgås med resten av familjen. har sjukt dåligt samvete mot agnes, känns som hon hamnar åt sidan hela tiden.. men jag lär mig väl att anpassa tiden sen så jag hinner m henne oxå.

nu ska jag gå o sova. noah har redan somnat i vår säng.
    natti!

• hot fuss

*gäsp*

morrn morrn tjejer

här har noah hållt låda inatt. sov fr 23-0030. sen vaken o ammas. sen somnade han om o sov en timme o sen upp 0130 o ammas. sov en timme till o sen upp 0230 o ammas o då var han vaken till 0430 då han käkat så mkt så han kräktes massa stackarn.. sen sov han till 0730 o sen dess har han varit vaken.. så mina 4 tim sömn känns lite lite nu. nu sitter han nöjt i babygungan o lyssnar på vågljud min söte lille kille..

• hot fuss

chaia

4090 g o 52 lång. o då är han född i v 38 så han är en liten klump men det kosntiga är att det inte syns på honom.

• hot fuss

nyb

det känns bra. jag tjurar bara jag tänker på honom liksom.. sååå underbar är han. ont har jag men det börjar bli bättre. längtar efter den dagen man kan gå på toa utan att det svider o sticks o har sig.. men det kommer väl jag fick ju världens sötaste bebis för det liksom..
    agnes o marcin mår bra de med..hoppas jag. jag hinner inte m dem ordentligt känner jag. idag har iofs varit bättre. men annars så ammar jag mest o däremellan så sover jag eller försöker göra ngn nytta här hemma oxå..

• hot fuss

jag vill oxå hyra ett hus.. eller köpa helst.. marcink: bli rik o köp mig ett snela!

Svar på tråden Hey Jude!