Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

neh jag är älskis o nu ska jag pussa på dig. herrå! ♥

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

hej hej

jag sitter här med druvjuice. åååhh så gott det är. noah hade gått upp 500 g ja. 5720 g. min stora pojke. o 55 lång.

• hot fuss

chaia

jodå de känns helt okej. men de halkar ner lite på nästippen. måste nog gå o få de böjda lite bakom öronen o så..

• hot fuss

ny brud

mmm.. tvingats till det ja.. stårom det i min dagbok/blogg. sen finns det bild i mitt galleri under "ego".

min dag har varit helt okej förrutom nu i em när jag hade 3 5½åringar här o råkade somna ifrån dem.. la mig ner m noah o somnade.. de hade lekt "experiment" i toaletten... hällt ner schampoo o knäckebröd o gud vet vad mer o lekt...

• hot fuss

elims

just det! får fixa sen då.. har fullt upp nu med att njuta av manfritt o lugna barn o knäckglass

• hot fuss

här hemma stryker ingen... eller marcin strök faktiskt gardinerna jag tvättat häromdagen..

annars så är hela vardagsrumsbordet fullt med tvätt nu. blir galen på sånt.. o inte orkar jag lägga in tvätten heller..

idag får jag besök så jag borde ta ett varv m dammsugaren o skurtrasan.. men det är ju såååå trist.

noah o jag har spenderat senaste 1½ timmen i sängen. han har legat o jollrat o skrattat mot mig.. sååå söt. agnes spelar dataspel sen kl 7 imorse. ska köra ut henne o leka sen efter frukosten..

• hot fuss

chaia

diskmaskin är toppen annars fast du har ju din egen så..

• hot fuss

tutim

jo jag vet.. måste vara värsta bra generna det där

Svar på tråden Hey Jude!