Hey Jude!
neh jag är älskis o nu ska jag pussa på dig. herrå! ♥
neh jag är älskis o nu ska jag pussa på dig. herrå! ♥
hej hej
jag sitter här med druvjuice. åååhh så gott det är. noah hade gått upp 500 g ja. 5720 g. min stora pojke. o 55 lång.
chaia
jodå de känns helt okej. men de halkar ner lite på nästippen. måste nog gå o få de böjda lite bakom öronen o så..
ny brud
mmm.. tvingats till det ja.. stårom det i min dagbok/blogg. sen finns det bild i mitt galleri under "ego".
min dag har varit helt okej förrutom nu i em när jag hade 3 5½åringar här o råkade somna ifrån dem.. la mig ner m noah o somnade.. de hade lekt "experiment" i toaletten... hällt ner schampoo o knäckebröd o gud vet vad mer o lekt...
elims
just det! får fixa sen då.. har fullt upp nu med att njuta av manfritt o lugna barn o knäckglass
här hemma stryker ingen... eller marcin strök faktiskt gardinerna jag tvättat häromdagen..
annars så är hela vardagsrumsbordet fullt med tvätt nu. blir galen på sånt.. o inte orkar jag lägga in tvätten heller..
idag får jag besök så jag borde ta ett varv m dammsugaren o skurtrasan.. men det är ju såååå trist.
noah o jag har spenderat senaste 1½ timmen i sängen. han har legat o jollrat o skrattat mot mig.. sååå söt. agnes spelar dataspel sen kl 7 imorse. ska köra ut henne o leka sen efter frukosten..
chaia
diskmaskin är toppen annars fast du har ju din egen så..
tutim
jo jag vet.. måste vara värsta bra generna det där
tutim
mm det är det..