Hey Jude!
nu sitter agnes o sjunger the rasmus - sail away
nu sitter agnes o sjunger the rasmus - sail away
monsa
smart! lät bra faktiskt. sånt skulle behövas här med..
jag behöver oxå gå ner i vikt. hur gör man?
ååhh jag vill ha rödvinsgryta o glassbakelser... men det är sånt man inte går ner i vikt av va?
monsa
okej.. vatten dricker jag typ 4-5 liter om dagen. grönsaker äter jag bra av. godis försöker jag äta ngn gång i veckan bara.. har väl blivit lite mer av det nu iofs.. lättprodukter använder jag redan.. anv inte feta produkter.. frukt äter jag mkt av.
det jag VET att jag måste tänka på är mina mackvanor.. jag är en mackmänniska som kan äta en hel limpa själv per dag om ingen tyglar mig..
elims
det gör jag... nästan 3-4 timmar om dagen..
men jag får nog ta o sluta äta mackor.. börja med gröt istället...
monsa
äsch *rodnar*
du är skitsöt du med.
men jag skulle må bra av att tappa lite vikt.. eller mkt vikt.. men jag tänkte att amningen skulle suga bort lite fett fr min kropp nu.. jag är ju redan under inskrivningsvikten på mvc..
ny brud
*avis* jag vill oxå ha fast jobb!
jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv *snyftar* 2 barn o massa kärlek men inget fast jobb.. det är jobbet som fattas nu liksom.. vill ju eg plugga till sjuksköterska.. men jag har inte matte b-betyget som behövs o jag HATAR matte b o kommer aldrig ta den kursen.. o sen vet jag inte om universitetet är för tufft för mig..
jag har knäckglass här som jag är sjukt sugen på. men marcin är sur att jag inte köpt ngn glass som han kan äta så jag vågar inte ta mig en tallrik nu
elims
marcin är ju kakaoallergiker så han kan nog inte äta tryffel..