Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

monsa

GRATTIS!

vad duktig du är!

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

chana

ååhh paris.. jag vill oxå vara i paris! har iofs totalt glömt bort min franska men man kanske kan klara sig lite på det som sitter i ryggmärgen..

• hot fuss

chana

ja jag har släkt i paris oxå. eller min mans kusin bor där o min mans halvbror bor strax utanför paris. så det vore ju kul att åka ner o hälsa på. men man är ju inte rik på att vara mammaledig.. men noah 5 veckor skulle nog uppskatta våren i paris.. vem gör inte det liksom?

• hot fuss

elims

marcins kusin bor inne i paris. men hans halvbror bor i ngn förort. kan kolla m marcin ikvll var det är ngnstans. jag vet bara att han är professor vid paris universitet.

• hot fuss

godmorgon tjejer.

inatt har noah vaknat kl 02 o sen 0530. kändes nästan lite lyxigt... jag fick sova hela 3½ tim.. sen sov han till 07 o sen dess har han vaknat rätt ofta men vi låg ändå kvar till för 30 min sen..

idag har jag båda barnen hemma. vad ska man hitta på då?

hur mår ni då?

• hot fuss

chaia

han ääälskar vagnen. det är BARA i den han sover mer än 3 tim i sträck. men den får inte stanna. måste vara i rörelse hela tiden. annars vaknar han.

• hot fuss

ellinorsmamma

neh ingen kompis hemma tyvärr.
    lekplats kanske vore ngt men min dotter är inte så mkt för sånt eg.

baka kanske vore ngt ja..

film o sova för mamma lät bra

• hot fuss

jaha... här var man en engagerad mamma o vi hade ritat skattkarta o allt. o på med kläder på alla o noah o så ut m honom i vagnen.. o vad händer? jo jag blir dumpad.. agnes hittar ngn ny kompis utanför porten här.. ella.. o vips så var hon medbjuden på skattjakt o när jag började gå med dem så fick jag höra att jag inte var önskad så jag o noah gick en promenad ensamma.. gick t affären o köpte en chokladkaka som jag åt upp på 3 min typ...

nu ska jag laga middag. ska göra ngt m stekt ris o grönsaker o så.. tips?

• hot fuss

chaia

ja agnes är inte hemma än.. marcin åkte o skulle hämta henne men hon skulle få middag där o så o sen skulle tjejens mamma följa agnes hem.

mddag blev det. fullkornsris o bambuskott o kött skuret i bitar stekt med wokgrönsaker. skitgott.

Svar på tråden Hey Jude!