Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

sisters of mercy var längesen...

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

ååhh vad jag börjar sakna vissa skivor nu.. viss musik länkas liksom samman.
    när jag lyssnade som mest på smiths så lyssnade jag även på cure, sisters, einsturzende neubauten mm. så nu vill jag sitta o lyssna på de skivorna.. dricka rödvin o lyssna på smiths.. o kanske velvet underground.. de hör oxå ihop med de grupperna för mig.

• hot fuss

fajga

jag ÄLSKAR rödvin.. rödvin eller cosmopolitans är det som gäller för mig på krogen.. GUUUUD vad sugen jag är på det nu..
    men vitt vin funkar väl oxå? huvudsaken man blir sådär härligt lullig så man tappar självbehärskningen o börjar sjunga med högt i låtarna

• hot fuss

hattifnatt

tack! ja han är sååå charmig min lille son..

• hot fuss

*dregglar* åååhh tänk en 3-4 cosmopolitans... vad G O T T!

• hot fuss

jag skulle sagt "ursäkta men så där säger/gör man inte. om ni inte skärper er så måste ni gå hem för ni förstör för de andra som är här!"

och neh tjejer måste ALDRIG lära sig att det är så killar beter sig.. det är ju att sätta de klassiska könsrollerna på dem redan nu och de tänkte vi väl komma ifrån?

vi lär agnes att vara tuff o att säga ifrån o så. o hon är en väldans stursk tjej. inte många som kan sätta sig på henne.

• hot fuss

elims

hon är jäkligt tuff mot göteborgare oxå. hennes pappa bor ju där. "bor du i göteborg - sveriges baksida va?" eller mot killar "för de har ju en felande kromosom".

tuffa raggningsrepliker lär jag henne. hon måste ju ha ett övertag mot grabbarna

• hot fuss

usch vad jobbigt det är när man har digitalkamera.. man vill ju ha ut iaf bebisbilderna på vanligt fotopapper. men när man tar typ 10-20 kort om dagen så finns det en del att välja mellan... är ju värsta projektet att hålla efter att beställa de på vanligt fotopapper ju *pustar* nu beställde jag kort fr en vecka typ o det blev ändå 24 kort..

• hot fuss

mayasmamma

det är dock inte alla vuxna som uppskattar sånt jag har fått mina skopor ang att jag lärt min dotter det.. hon vet ju att det är ett skämt o att man inte ska säga så egentligen. vi säger mest det om bråkiga killar o marcin   

Svar på tråden Hey Jude!