villsågärna38 skrev 2014-03-20 10:39:59 följande:
Vi gjorde ju äd sist så vi fick det bästa resultatet man kan få 1:20000. Vi har dock haft en skräckupplevelse också. Var gör flera år sen då jag var gravid via ivf och vi gjorde kub i v 14. Då hade fostret dött redan i v 10
Så oerhört tragiskt!! Det är det jag bävar mest för. Men det händer bara 2-3% av dem som gör kub så tror inte du behöver oroa dig för det. Vi hoppas också på bättre lycka denna gång! Vi ska göra fostervattenprov el moderkaksprov om vi får 1:200 el sämre. Funderar lite på blödningsrisk med modekaksprovet bara då jag tar Fragmin. Hur gammal är du? Är du under 40 så är nog chansen rätt god att få ett bra resultat
Kram
Beklagar er hemska upplevese!! Jag är 38 år och en av mina vänninor som är gravid på naturligt sätt är 39 år och fick just 1:1200 som resultat och många av mina vänninor som varit runt 36-37 år har fått bra resultat varje gång. Så jag tänker att någon av oss måste få sämre resultat..
Hoppas att vi båda frå bra resultat så vi slipper gå vidare med andra prov!! Kram