Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Jag drömde i natt att vi skulle få tvillingar och vårt största bekymmer var att komma på namn åt dem! Vaknade som vanligt vid 3 tiiden och låg och grubblade en del över vilka namn jag tycker om och kom på mig själv att jag bara är i vecka 10 och man aldrig vet vad som kan hända! Är ju en sådan peron som sällan tar ut glädjen i förskott och tror att något dåligt kan hända om jag ställer in mig på ngt bra, tex som att allt går vägen med den lilla jordgubben jag har i min mage..
Illåmende varje dag fortfarande, dock kräks jag nästan aldrig. Det som hjälper är en bruk Coca-Cola om dagen och igår fick jag i mig lite lösgodis som också tog bort udden av illamåendet. Socker altså! har kunnat äta lite banan i filen och en kiwi på morgon och lite grönskaer till lunch men på em/kväll för jag inte i mig något annant än smörgåsrån/digestive eller likande. Hoppas detta är tillräckligt med näring för fostret! Mår också mycket sämre på em/kvällen och det är som att jag kä,par hela dagen att vara "normal" på jobbet och däckar ihop när jag kommer hem. har vänner som haft illemående fram till vecka 16 och vecka 20 och hoppas slippa det..