• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jenkis
    Lillebrorsfaster skrev 2014-03-02 14:34:38 följande:
    Ja verkligen - jobbigt med definitivt underbart på samma gång. Man vill ha alla jobbiga symptom man kan få! ;)

Stort grattis! Välkommen!

Ang. symptom har jag sedan igår gått över på Postafen morgon och kväll. Tar udden av det värsta, så man orkar med livet, men ändå känner att man har symptom. Rätt bra mellanväg faktiskt. I förrgår var det lite väl jobbigt...

Kan rek. Seaband också.
  • Thesse86

Hejsan alla!!! Vi håller på med vårt första IVF försök, är dock inte gravid än (ialla fall inte vad vi vet) men hoppas på att få komma och hålla er sällskap här snart...jag har en fråga till er som är gravida efter IVF :) Viken dag gjorde ni ert första test som visade positivt? Vill inte ta för tidigt, men helst inte behöva vänta till klinikens TD. Just nu är vi på dag ÄP +14. När kan jag testa? :D

Grattis alla och lycka till :)

• lisodan

Välkommen Lillebrorsfaster! Visst är det fantastiskt att få flytta till denna tråd :) grattis igen!

@Thesse86

Vi hade "officiell" testdag från kliniken på ruvardag 15, men testade positivt på morgonen på ruvardag 9. Svagt streck på sticka från testlagret. För oss blev det 11 dagar efter ÄP.

@Jenkis. 2 dagar med Postafen här med. För att klara jobbet. Imorgon ska jag testa utan - när jag har sovmorgon och kan jobba hemma. Tar du två per dag?

• lisodan
    Pluttemor skrev 2014-03-02 14:07:56 följande:
    Illamåendet e hemskt idag, men på samma gång ganska underbart att ha den känslan!? Konstigt att tycka så va?

Mycket märkligt, eller hur.
  • lisodan
    Pluttemor skrev 2014-03-02 14:07:56 följande:
    Illamåendet e hemskt idag, men på samma gång ganska underbart att ha den känslan!? Konstigt att tycka så va?

Mycket märkligt, eller hur.
  • Hoppfulla Fia

V 5+4 idag och inga ordentliga symptom på 1 vecka ca, förutom magsmärtor/som mensvärk. Någon annan i samma tid ungefär som inte heller tillhör den "lyckliga skaran" som mår illa å har öma bröst som bevis :-/

• Lillebrorsfaster

Bruna flytningar idag - extremt oroande! Någon av er andra som haft det och det sen gick bra? Testdag imorgon.. Borde vara i V4+4 idag.

• Pluttemor
    Lillebrorsfaster skrev 2014-03-03 09:17:05 följande:
    Bruna flytningar idag - extremt oroande! Någon av er andra som haft det och det sen gick bra? Testdag imorgon.. Borde vara i V4+4 idag.
    Jag hade lite rosaaktiga flytningar när jag var gravid med sonen via IVF och det gick bra
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • lisodan

Går in i vecka 8 idag. I morgon är det ultraljud för oss....Svårt att tänka på annat....Solig

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015