Lokattis skrev 2015-04-26 08:45:03 följande:
Så härligt att du känner dig förberedd! Skönt att höra! Jag har bara 11 arbetsdagar kvar, sedan tar jag 3 veckors semester innan bf. Inser att jag kanske kommer få gå hemma och "drälla" i 5 veckor om jag går över 2 veckor, men i maj/juni tror jag att jag kan leva med det. Måste ta ut lite semester så att jag inte samlar på mig för mycket, ett trevligt "problem"
Verkligen ett trevligt problem! ;)
Jag vill ha bebis här nu... Igår var droppen när jag fick diarré två gånger under natten och fick ta fram spy-hinken vid sängen... Så himla tradigt... Tur att jag oftast kan somna ifrån mitt dåliga mående... Och mitt blodtryck är bra. Så jag är inte orolig för HF.
Sira skrev 2015-04-26 10:37:09 följande:
Moolie: Vad skönt att du känner dig så redo. Hela inlägget kändes så harmoniskt när jag läste det.
Själv är jag i v 22 nu. Känner av lätta sparkar mest på kvällen och morgonen när jag ligger i sängen men även då och då under dagen. Har ibland svårt att fatta att det bara är fyra månader kvar. Den här graviditeten har hittills gått mycket snabbare än förra! Jag sitter som bäst och budar hem en massa sommarkläder på Tradera och planerar vad jag ska köpa för nytt och får liksom hejda mig; jag kommer ju inte hinna använda det... Men försöker köpa som funkar att amma i och även efteråt. Finns ju många såna plagg också.
Jag har en plan om att gå ned 35kg. Har en klänning som är mitt mål! SEN får jag köpa nya kläder! ;) Jag tycker det är tråkigt att gå on på tjockis-avdelningen och handla... Ligger på storlek 44/46 som O-gravid... :O