Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Pluttemor: Än känner jag ingen ting gällande mat, vare sig till eller från, däremot så försöker jag äta bättre än jag gör i normala fall...nu när jag inte jobbar så har jag bara otroligt svårt för att komma ihåg att äta alls under hela dagen! Kan aldrig äta frukost, men brukade äta på 9-fikat och så lunch så klart, faller isg ju naturligt på jobbet, blir ju hungrig då också. Nu när jag inte rör mig lika mycket kommer ju inte hungern heller liksom, så får titta på klockan och bestämma att NU ska jag äta!!
Med sonen kommer jag ihåg att jag totalt tappade aptiten i flera månader, mådde konstant spyilla, dygnet runt, men spydde inte en enda gång... Kunde inte alls äta rött kött, fisk och kyckling kunde gå, OM jag inte känt lukten av det medan det lagades! Levde nog ett halvår på té, rostade mackor och mysli med mjölk..
Som knipövning är nog den absolut bästa rekommendationen orgasmer! Speciellt om man är otränad i början, för du kan verkligen inte "jobba fel", det blir automatiskt rätt muskler och när du har lite kraft så blir det lättare att "torrknipa". Se till att du "tar tag" i orgasmen och "håller i den", så att du inte bara låter den komma "rullande" över dig, ddra liksom upp den mot magen. Jag ser till att jag får några orgasmer/dag (inte religiöst alla dagar..), lite som rutin, oavsett om jag är kåt eller inte. Tänk också på att efter den första är det inte slut!...det är bara uppvärmning Kan vara svårt att få till O Nr. 2 och 3. Bry dig inte om att det kan bli obehagligt t.o.m, jobba dig igenom det liksom så lossnar det sedan och O Nr. 4-10 flyter på av sig själva, blir djupare och kan bli multipla med utlösning och allt!
Finns ju geishakulor o olika tyngder med, men jag tyckte inte de gjorde nån skillnad..