Jenkis och Moolie, för mig försvann kåtheten när ovitrellen gick ur och de där "implantationsorgasmerna" som jag vurmade så för fick jag verkligen pressa fram, men gav ju resultat likafullt!
Kegels is da shit!!
Bara såå sällan man får tillfälle att skryta, så dyker på det här :
Under en gynundersökning jag gjorde för ett tag sedan ville BM att jag skulle knipa allt jag kunde, och det gjorde jag, så BM utbrast OJ DÅ!, med stora ögon. Så började hon skratta, fortarande med fingrarna där, och frågade imponerat om jag kunde göra om det!? (och det gjorde jag såklart, väldigt smickrad )
"Vilka orgasmer du måste ha!" sa hon helt avundsjukt
Ha, ha, ha!! En av mina större stunder, så stolt att jag kunde spricka!!
Nu ikväll, efter en mastig pizzamiddag, så känner jag av livmoder för första gången äntligen! Inga il, mol eller smärtor dock, men det spänner och jag tycker mig t.o.m känna den precis under naveln, men jag vet ju att den naturligtvis inte är där ännu.
Var och åkte slalom idag med sonen och kunde inte knäppa täckbyxorna...hade ett attans sjå att hålla de på plats! Vägde mig idag: 75kg!...började ivfn på 70...
För att få lite perspektiv så kan jag berätta att jag vägde 76kg veckan sonen föddes ...så..om jag börjar där nu, och går upp 21kg, som sist... Det GÅR ju inte?? Det är inte fysiskt möjligt väl?!
Har idag berättat för 1a personen, min kusin Hon blev alldeles paff (alla "vet" ju att vi inte kan få fler barn..) , hon fattade liksom inte alls hur det kunde vara möjligt, ha, ha! Hon blev ju glad så klart, meeen, hon själv hade också nyheter...tråkiga. Hon och hennes man sedan 12år har separerat, så det blev ändå inte den där totala glädjesamtalet som jag trodde.. SPELA ROLL!! VI SKA HA EN BÄBIS I OKTOBER