Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Lisodan: ser man något överhuvudtaget så tidigt på vul? Alltså foster o hjärta osv?
Lisodan: ser man något överhuvudtaget så tidigt på vul? Alltså foster o hjärta osv?
Jag har inga symtom alls. Lite mensvärk som kommer och går men inget annat. Tycker att man borde känna något. Känns som alla man pratar med har massa symtom. Är idag på 5+0, men börjar tro att det kanske har slutat växa något därinne... kanske får köpa ett test till i helgen, blir isåfall mitt 4:e test (alla har varit positiva). Vilken noja man har över detta som man inte ens kan påverka... någon mer som inte har några symtom?
Tack Moolie
Förresten så ville kliniken att jag skulle sluta med Lutinus redan ikväll.... Jag velade lite och de sa att jag kunde få fortsätta helgen ut om jag ville. Så jag tog inget i eftermiddags!
Nu får vi hålla tummarna att bebis kan växa utan klinikens hjälp!
Gravidtights är bland det skönaste som finns! Kan rekommendera HM:s. Alla fall de som de sålde för ett år sedan. Bar upp mina idag från källaren och såklart kunde jag inte låta bli att ta dem på mig Skönt att slippa diket som de vanliga tightsen skapar. Spelar ingen roll om du är gravid, fet eller svullen. Sitter som en smäck
Ser att ni pratar bröst. Kan anekdotiskt berätta att mina bröst växte genom 2 graviditeter från 70E (vänster något mindre än höger) till 70J på höger bröst och 70G på vänster (!). Såg mkt roligt ut, särskilt eftersom jag bara kunnat amma från vänster så det bröstet var litet och slappt, och höger stort och fast . Storleksskillnaden var kvar efter graviditeterna, höger bröst låg på 1200 ml och vänster på 800, så jag fick bröstreduktion på höger godkänt via Landstinget. Mycket underligt alltihop, tom kirurgerna var helt förbryllade.
Några fler som har vänner som längtar efter barn??
Mina två närmsta vänner är barnlösa med... Jag har berättat för dem. Men det känns SÅ fel att jag får vara såhär lycklig men inte de... :(