tusa skrev 2014-03-13 11:50:04 följande:
Moolie, jag hoppas så innerligt att allt är ok ändå!! Kom ihåg att mirakel händer, varje dag! ...grät en skvätt nu när jag läste igenom dina inlägg..Det är inte över förrän det är över, brukar vi ju också säga och det är sant. Men så tungt att måsta gå och vänta så länge på svar!? Man kan bli knäpp för mindre, har varit där. Om mindre än en timme ska vi åka för att få vårt besked, och jag ska vara ärlig, men jag tror inte det finns nåt levande i mig längre.. Brösten är väldigt mjuka idag och gravtestet jag gjorde igår, första på flera dagar, är nog lite svagare än det innan. Jag mår heller inge illa. Började ju några kvällar förrförra veckan, men sedan inget.. Snart får vi veta vilket...minuterna segar verkligen idag..vill bara ha det överstökat!
När jag läst alla andras inlägg tidigare har jag bara tänkt "det händer inte". Jag har alltså inte riktigt fixat att ta in att det inte fungerar för vissa. De som behöver hjälp vis IVF behöver bara lite hjälp... Så läser man om de som försökt 10-talet gånger... Jag vill bara att vi alla ska lyckas och få gå vidare i våra liv... Jag ser en bild framför mig på varenda aktiv medlem i alla IVF trådarna... Ni sitter där med en varsin bebis i famnen... Med era respektive... Glada. Lyckliga. Varför kan vi inte få detta?? Där finns en chans.... Men den är liten....