Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Åh så skönt allihop!! Vilken lättnad för er allihop!!
Åh så skönt allihop!! Vilken lättnad för er allihop!!
Fick mig en kyss av den sedvanliga FamiljeLivs-mobben. :) Har kvar min användare någon dag till sen ses vi ett annat liv! :)
Hoppas det går bra för alla och att 2014 är ert år!
Kram!
Jag vet inte om jag kommer avregistrera mig längre... Som jag skrivit innan tar det tid att bearbeta upp andra medlemmars förtroende för en... Så jag kommer bara logga in mer sällan....
Jo, det är lätt att hamna i den bubblan... Men jag hänger otroligt mycket på forum i övrigt med. Kan väl säga att det är min fritidssysselsättning. Men det är väl dags att "skaffa sig ett liv" nu då. :)
Kram på er!
Inte?! :D Vintertid sitter jag här. Sommartid är jag ute i min kära trädgård 24/7! För runt 60 år sedan var det en blomsterhandel till vårt hus. Så blommorna ploppar upp ur buskarna till höger och vänster! Försöker få någon form av ordning! :)
En liten uppdatering!
Inskrivning på MVC imorgon! :) Ska bli lite spännande fast jag kommer få höra "Ja, du väger ju lite mycket!". Men med mina 180 cm och 90 kg kommer jag välja att skaka av mig det och fortsätta med simningen och pilatesbollen jag börjat med. :)
Vi har bokat in ultraljud, KUB och ja... Lite allt möjligt! :)
Hur går det för er andra? :)
Var på ultraljud idag... 8+2. Inget hjärtljud... Återkontroll till en överläkare den 24e... Vi hoppas på det bästa... Men det ser inte bra ut... Missed abortion heter det tydligen på "internet språk". Bara upp i sadeln igen...