Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Trevlig helg pluttemor! Och ha en underbar resa villsågärna!

Förstår precis vad du menar helisa, Gud va kul! SÅ skönt att äntligen få göra en sån grej för ens egen skull! - lycka till! (Jag är så obotligt trött på att köpa grejer åt allas ungar som fullkomligen har regnat över oss de senaste 2 åren - får man känna så?! De är ju fantastiskt söta allihopa! Men nu vill jag att det ska bli vår tur!!!)

• Lillebrorsfaster

Detta med att vakna mitt i natten är helt klart en rutin nu.... Men fruktansvärt jobbigt..tänk att få sova en hel natt i sträck! Det måste vara kroppen som förbereder sig inför bebis? Eller hur ska man tolka det..?

• Lillebrorsfaster

Jag planerar att fortsätta med ACOs gravid, två tabletter om dagen resten av graviditeten. Men jag tycker bara man ska göra det som känns rätt och bra, sunt förnuft måste vara ett vinnande koncept! När min svägerska fick sina barn i början av 2000-talet rekommenderades inte folsyra, hon hade hört i Spanien att man skulle äta det, men barnmorskor i Sverige rådde då inte till det. Hon åt till slut inte. Och det gick ju uppenbarligen bra... Jag vet inte? Känner mest att det finns så mycket forskning hit och dit, och fram och tillbaka att iaf jag blir förvirrad ;)

• Lillebrorsfaster
    villsågärna38 skrev 2014-04-20 10:29:10 följande:
    Hej alla!! Nu är vi hemma igen från härlig vecka på Teneriffa!! 24 grader och sol och sen vår när man kommer hem. Underbart!! Sen blev jag förstoppad igen när vi kom ner så såg gravid ut istället för plufsig vid poolen. Ha, ha!! Känner lilla bebben till och från numera också vilket är härligt så även om jag inte mår direkt illa längre så känner jag mig trygg och glad. Hoppas att det är bra med er alla!! Och grattis och välkommen till er nya. Ska läsa tillbaka i tråden nu. Stora kramar
    Välkommen hem! Inte kul att vara förstoppad, men skönt att du såg gravid ut då ;) Härligt att känna den! Längtar dit! Vi ska på kub på onsdag, efter det har jag tänkt att försöka ta in att vi faktiskt är gravida - har nog inte riktigt gjort det än...
  • Lillebrorsfaster

Välkommen Swede och STORT grattis! Förstår att du inte tagit in det riktigt, inte jag heller egentligen, och jag gick in i vecka 12 i torsdags..

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015