Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Kommer gå bra lyckostjärna!!
Kommer gå bra lyckostjärna!!
Villsågärna och Irma, tack för tips! Jag tror jag kommer ta bilen och försöka skylla på det... Även fast jag egentligen inte behöver och för att de är vana vid att jag ser till att inte ha bil för att kunna ta ett glas vin..vi får se hur det går? ;) Krvik, önskar jag hade jour, en smidig bortförklaring!
Vi berättar också efter kubet, då är vi i vecka 12+6. Men eftersom det gick åt h-e på kuben sist, det var då MA:t upptäcktes, så vågar vi inte andas om detta förrän dess. Känns inte riktigt på riktigt förrän då. Tyvärr.. Även om jag är jätteglad över att vi fick se den lille i tisdags, det känns onekligen väldigt lovande!'
Tack villsågärna för dina ord!
Och jag tror du kommer vara snyggast vid poolen! :) Kram
Hej och välkommen lisa första försöket! :)
Usch lelle75, det låter hemskt! Du kanske skulle ringa en barnmorska och be om hjälp/medicin!? Jag har inte kräkts en enda gång så jag är inte så insatt tyvärr..(eller tackolov kanske jag ska säga!)
Fast jag har en bekant som fått föda med kejsarsnitt pga förlossningsskräck...
Hon tog det bra chefen, när jag berättade för henne att jag var gravid precis! Hon blev lite skraj att jag skulle säga upp mig men lugnad att jag bara var gravid Att man kan oroa sig så för någons reaktion!
Sen uppskattade hon att jag berättade så tidigt eftersom det är ca 6 mån kvar så vi hinner planera. Vi ska dock vänta med att berätta för mina uppdragsgivare innan vi har en plan. Så blir några veckor till att inte säga ngt på min dagliga arbetsplats....