Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Irma01 skrev 2014-04-08 11:40:45 följande:
    Tusa, tack! Ja, det är första barnet.

Lillebrorsfaster, grattis!
    Tack! :)
  • Lillebrorsfaster
    tusa skrev 2014-04-08 14:18:39 följande:
    Grattis!! Åh, vilken känsla va? {#emotions_dlg.flower}

Vår plutt låg alldeles still igår, men tycker alla berättar om hur livligt det gick till på VUL..ja, sov kanske,hjärtat slog ju!

Fick ni bilder? Vilken v. är du i nu?

Jenkis kommer gå braaa, minns du inte, vi är ju från TurTråden ju! Flört...dessutom så har ni redan fyllt Er SkitKvot nu OCH väntat nog länge på Ert barn, och det är definitivt enl. all odds/sannolikhets matematik!! SoligHjärta
    Tack! Ja helt fantastiskt. NU såg man ju faktiskt att det iaf kommer bli en liten människa! På vulet var det ju mer en klump med ett hjärta i mitten ;) Ja, vi fick en bild :) Vi är i v 10 (9+5 så snart 11). Vilken härlig dag! Nu ska jag försöka leva på detta fram till kuben om två veckor!
  • Lillebrorsfaster

Lyckostjärna! Många känner ingen växtvärk, ABSOLUT inte kört! Jag känner ibland, men inte ofta. Det ska du verkligen inte oroa dig för!!!

• Lillebrorsfaster
    Helisa skrev 2014-04-08 20:27:38 följande:
    Hej!
    Jag såg ett tips om den här tråden och hoppar in här jag med.
    Nu är jag 19+5.
    RUL igår gick bra. Allt var normalt. Skönt! Barnmorskan kollade hjärna, ryggrad, hjärtaktivitet, fostervattenmängd, fosterrörelser, lårbenets längd, skallbredd, bukdiameter och flera inre organ. Enormt fascinerande att man kan se så mycket, t.ex. vindlingarna inne i hjärnan.
    Om jag minns rätt är bebisen 19 cm. Hen har vuxit lagom mycket i förhållande till sin ålder. Hjärta
    Förra måndagen köpte jag mina första två par mammabyxor. Befrielse! Har klarat mig fram tills dess med mina vanliga byxor men utan skärp. Samma dag var också första gången som jag kände något som kan tänkas vara fosterrörelser! Gravid
    Välkommen och grattis till fint RUL!
  • Lillebrorsfaster

Det är ok misshelena, det är bara att ösa ur dig här! Önskar jag hade något magiskt tips om hur du ska må bättre! Men jag har inte det..det ÄR jobbigt och skit ibland! Jag hoppas verkligen att det går bra på vulet, skönt att det är imorgon iaf så ni slipper vänta.. Stor kram!

• Lillebrorsfaster
    linnea83 skrev 2014-04-09 17:39:58 följande:
    Nu hittade jag hit =)..Vi plussade idag efter vårt andra ivf.Så lyckliga men vi har väldigt svårt att fatta det =)..Är enligt appen i v.5 idag (4+2)..
    Hej och grattis här också! Åh va roligt att ha dig här! Glöm inte att fylla i listan! :) (länken i startinlägget)
  • Lillebrorsfaster
    Pluttemor skrev 2014-04-09 12:32:33 följande:
    Tack du med villsågärna. Missade ditt inlägg med dina lyckönskningar. Nu är det mindre än 3 timmar
    Hoppas allt gått bra idag!
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015