• Danisen

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Ett tips jag klickade hem en bärsjal på groupon igår för 199kr. Passa på så länge erbjudandet varar . Känner ni till Groupon förresten?

• Danisen
    tusa skrev 2014-05-15 19:24:08 följande:
    Nej inte hört, men tack för tipset, ska kolla! 

Det är en app. Ja, även en hemsida. Appen är kanon, köpt mycket där ifrån . Bärsjalen ser fin ut, de andra jag har hittat kostar minst 800:- finns i 7 färger med. Jag tog en grå för enkelhetens skull med matchning med kläder o.s.v hehe.
  • Danisen
    lisa första försöket skrev 2014-05-15 20:49:07 följande:
    Tack för tipset! Bärsjal inköpt.

Varsågod .
  • Danisen
    villsågärna38 skrev 2014-05-16 09:34:13 följande:
    God morgon alla underbara tjejer! Hoppas solen skiner på er idag också. Själv känner jag mig pigg och glad idag. Ätit Blutsaft och en massa spenat och rött kött i snart två veckor nu och börjar känna mig piggare. Dottern är dunderförkyld med jobbig hosta på nätterna och jag och maken tar varannan natt och i natt har jag sovit som en prinsessa helt ostört - kan väl också göra sitt till Sen kan jag verkligen tipsa om helt mjölkfritt (laktosfritt hjälper inte) om det är nån annan som har problem med rosacea. Jag hade ju dunderproblem för 3 veckor sedan (hel röd och prickig i ansiktet och inflammerad i huden) och har med kostomläggning och lite nya hudprodukter blivit jättebra igen. Sååå skönt! Fuskade däremot igår och åt lite choklad och även en latte och vips har jag några kvisslor/prickar igen. Verkar ju vara extremkänslig just nu men ja, då vet jag ju vad som gäller iaf. Kram

Oj, vågar du äta rött kött? Det avråder dem en att göra när man är gravid så jag äter inte det alls. Råkade äta lite rött kött på skidsemestern fick sån ågren av det alltså. Sen dess inget alls. Toxoplasma tror jag att det heter som är farligt i rött kött.
  • Danisen

Okej, men eftersom man inte brukar genomsteka rött kött så äter jag inte det. Skosula gillar jag inte hehe

• Danisen
    villsågärna38 skrev 2014-05-16 17:12:22 följande:
    Jag menar inte att jag äter blodigt kött utan att jag äter nötkött. Var kanske otydlig? Rött dvs till skillnad från kyckling som är vitt Om du äter genomstekt nötkött är det ingen fara alls och lika mkt järn i. Kram

Hehe japp jag vet. Men det är jag som inte är så glad för nötkött överlag hehe. Iaf inte genomstekt . En gryta är iofs gott kram
  • Danisen

Hehe jepp. Finns en del man laga antar jag. Men vi äter mest fisk, gris å kyckling. Använder vi färs är det oftast blandfärs vi grillar kamben och korv nu och ska en smarrig pastasallad till enkelt och gott hehe.

• Danisen
    villsågärna38 skrev 2014-05-17 12:45:15 följande:
    Någon av er stockholmare som varit i butiken BB Style i Hammarby Sjöstad? De ska sälja begagnade Bugaboovagnar. Hottar jag ingen fin begagnad lutar det åt att best nytt från Holland. 4000 kr billigare och bra andrahandsvärde om vi sen vill sälja om ett par år. Hur går det för er andra? Själv sitter jag under parasollet i trädgård och njuter av våren med en Piggelin i handen

Jag sitter mitt i solen å solar hihi rensat ogräs och tar en paus nu, och kollar på sambon när han jobbat
  • Danisen

Här har det regnat sedan kl.12 idag och varit kallt igår var det himla fint .

Jag har inte vägt mig mer än 1 gång hos bm då var det +1kg i v.12. Äger inte ens en våg, kommer aldrig att köpa en heller . Min mage har blivit ganska stor. Nu närmar sig rul, längtar som sören kan ni tro hihi.

• Danisen
    KattaochAnja skrev 2014-05-18 21:34:52 följande:
    gud va glädje tårar kommer av att läsa an era pluss .. :D

Tack söta du blir himla rörd av ditt inlägg.
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015