• Supers

IVF under 2014

Sillavi : Nope ingenting, det är det jag känner är lite så där..jag har väl inte varit tillräckligt på kanske. ......funkar inte detta nu så gör i inget inna samtal med läkare.

• Supers

Binniboo: Ring det gjorde jag när min mens var sen. Det finns inge onödiga samtal bättre att ta det säkra före det osäkra :) Ring ring ring :) Kramis

• Supers

Ring o säg att du tror attden blir sen o när du tror att den ska komma. Tror inte det plockar bort dig. Bara ringa sen igen :)

• Supers

Binniboo vad skönt :) Alltid lika o ringa..gjorde det själv när mensen höll på tjorva.

• Supers

Hej o hå då har jag börjat med nässpray idag..hoppas nu på en symptom fri behandling ;) hihi är väl för mkt begärt. 5 veckor till ÄP . Ha en fin valborg allihopa. Kram

Välkommen Andetag

• Supers
    linnea83 skrev 2014-05-05 17:00:01 följande:
    Sillavi; Vi va på vul idag v.8+0 och allt såg fint ut :).Hjärtat pickade på för fullt :).Lycklig!

Nej va tråkigt Längta!Stor kram!

www.nattstad.se/drommenomettbarn

Stort grattis :)
  • Supers

Hej på er. Jag blev faster igår kväll till fin liten kille :) Så himla glad men blev nu helt ledsen för våran egen del..kommer vi nånsin få uppleva denna underbara känslan...usch vill ju inte bli ledsen men jag blir det..ni förstår säkert. Längtan efter barn är så stor.

Vi fick förresten tid till läkarn pä sahlgrenska nästa tisdag. .dock lite sent eftersom jag börjat spraya vi ville ju prata innan...men bättre sent än aldrig. Efter besöket åker vi till Ullared o faster ska shoppa bebiskläder till sin lillkille :))

Kram till er alla!!!

• Supers
    Sillavi skrev 2014-05-09 17:23:55 följande:
    Varit på vul idag. Ett litet tickande hjärta fick vi se vi är överlyckliga nu och kan äntligen njuta och släppa oron nu. Gick in i V 8 idag. Trevlig helg alla.

Grattis vad mysigt :) Trevlig helg!
  • Supers
    Bebisfabriken skrev 2014-05-12 14:06:53 följande:
    Är på ruvardag 12 och fick mensvärk och mens idag :/

Nää fan jäkla mens :/ Så tråkigt :( Stora kramar.
Svar på tråden IVF under 2014