• Supers

IVF under 2014

Då knackade pessimisten på...tror det är kört. Har inte känt nått förutom lite känslo utbrott igår kan lika vara pms. Börjar bli (förlåt) gasig i maggen vilket brukar ske innan mens.....bim till helgen. Jag kanske har fel men det är statusen för RD 8...

Ha det gott allihopa.

• Supers

PlinaB77: nä vad tråkigt :( det blir fan inte lättare oavsett hur mga ggr man gjort det. Känner med dig.

Nä inge mens än men ibland har man ju den där känslan men visst man kan ju ha fel...vi hoppas än..

Stora kramar.

• Supers

Halleluja det är fredag. Bara härda ut en dag på jobbet. Rd 9 nästan inga symptomer förutom extremt trött och frusen....om det nu kan räknas som symptom. Var på väg hem ifrån jobbet igår fm ..mådde inte alls bra..men efter lunch kändes det bättre.

Välkommen knaestot, vi fick ut 11 ägg, 7 befruktade men 4 som klarade sig. Den sista av äggen är förhoppningsvis kvar i livmodern ;)

Det är lång väntan både innan man börjar och efter insättningen. .klart värt bara man får det efterlängtade plusset.

• Supers

PlinaB77: Ja en dag närmare. .känns skönt. Som sagt inga andra symptomer. .men ingen mens heller så ännu lever hoppet.

Ja det är bara hoppa på sadeln igen..man böir ju inte yngre tyvärr..fyller 38 i maj...så jag skulle bli överlycklig om lillfröt tar sig.

Stor kram o trevlig fredag.

• Supers
    Längta skrev 2014-03-14 14:07:21 följande:
    8 befruktade, 3 felbefruktade som dom kasserade, 4 kanske till frysen. 3 hade stannat av lite i utvecklingen. Så 1 till frysen iaf. :):)

Så då är du ruvare nu? 1 är bättre än 0 :)
  • Supers
    Längta skrev 2014-03-14 20:59:29 följande:
    Ja precis. :) hoppas de håller sig :)

Vi håller tummarna :) RD 9 här.....ännu finns hoppet om ett plus. Ha det gott :)
  • Supers

Zinnia: mina bröst är inte alls ömma o därav blir jag lite nojjig....men o andra sidan är vi alla olika. Har inte känt så mkt de sista dagarna. .men som sagt ingen mens än....bim nu i dagarna. .hoppas hoppas

• Supers

Nä..det verkar som äckel tanten är på väg.....lite brunaktigt på pappret vid senaste toa besöket :( precis som det brukar va innan mens .....visst kan jag ha fel men....känner mig bara tom.

• Supers

Jaj13: på torsdag..testade mig precis och det var inte nån tillstymmelse till ett andra streck :( dock ingen mens..men känner som sagt att den är nog på väg. Usch blir så ledsen. ..alla mina nära har fått el ska ha barn nu....än en gång känner man sig misslyckad. Det finns inga ord...endast Suck!

Svar på tråden IVF under 2014