• Supers

IVF under 2014

Starshaped skrev 2014-05-21 08:39:48 följande:
    Härligt att höra från någon som vet hur det brukar gå till :) håller tummarna för er att fröet stannar kvar! Har ni gjort flera försök? Ja BMI är bra skumma grejer, men ångrar verkligen inte att jag hoppade på det hör diettåget. Tror dock inte jag kommer göra om det igen! ;)

Vi är på vårat 2 försök nu har 3 misslyckade bakom oss, 1 stimulerat ET och 2 i naturlig cykel FET ..så vi hoppas verkligen nu .....

Nä men det är ju bra att det funkar gäller bara att inte gå upp allt sen när man börjar äta men det klarar du säkert av galant.

Ha en fin dag! !
  • Supers
    beli skrev 2014-05-21 09:58:59 följande:
    För tre timmar sen producerade jag ett plus för första gången i mitt liv :D Detta på andra ivf-behandlingen.

Visste ju att det bara fanns två svar, positivt eller negativt, men blev ändå så sanslöst överraskad av plusset! Min man och jag låg kvar i över en timme och bara myste, jobbet fick vänta lite grann :)

Vad som helst kan ju hända, men just nu kan jag säga att jag är gravid! Helt sjukt :D

Åh vad härligt. Grattis :)
  • Supers

Var på UL idag, nga fina stora blåsor. En på 17..men det var lite för få stora så hon ville att vi skulle köra på med sprutor fram till tisdag då det blir nytt UL. Mest troligt ÄP på fredag.

Hoppas att äggen mognar på o att jag intw blir överstimulerad.

• Supers
    hemljuvahem skrev 2014-05-25 19:50:35 följande:
    Okej Ultraljud no3 imorgon..snälla ägg, bara bli godkända så vi kommer till äggplock :S 

Håller tummar o tår, vi ska på andra ul på tisdag hoppas hoppas. Känner mig svullen och öm nu.
  • Supers
    hemljuvahem skrev 2014-05-25 21:12:43 följande:
    Jag med :S

Du började väl spruta typ samtidigt som mig om jag inte minns fel?

Lycka till nu! =)

Japp 30 April :) Lycka till till er å :)
  • Supers
    hemljuvahem skrev 2014-05-26 08:41:07 följande:
    Wohooo, bokad för plockning till nu på onsdag :)

Mina ägg hade växt bra under helgen.

Känslan att ens komma såhär långt är obeskrivbar..

Går runt och ler som ett fån.

Dock är det mycket som ska klaffa och en lång bit kvar.

Hurra!!! Imorrn är det min tur..spännande. :)
  • Supers

Sillavi: Nä det är andra UL idag inför ÄP ..;) Det var lite luddigt jag skrev häromdan. Nu hoppas vi att det finns mga fina blåsor.

• Supers
    Sillavi skrev 2014-05-27 10:08:44 följande:
    AHA men en bit påväg iaf. När tror du att det blir äp då?

Om allt ser bra ut så mest troligt på fredag :)
  • Supers

Jippie det såg bra ut. ÄP på fredag. Hade fina stora blåsor. Spännande och pirrigt. :)

• Supers
    Primolut88 skrev 2014-05-27 13:54:56 följande:
    Ja nu va det insatt och 6 st i frysen. Hoppas hoppas hoppas

Håller tummarna!!! Mga till frysen kul :)
Svar på tråden IVF under 2014