en rund boll skrev 2014-01-09 22:37:32 följande:
Du har inte skrivit ett enda inlägg som har berört händelsen, händelsen är topic inte ordet mörk. Det enda du har gjort är att mala på i inlägg efter inlägg om ordet mörk.
Det är off topic hur man än vänder och vrider på det.
och jo, det är ohyfsat att inte respektera TS, vilket du inte gör när du fortsätter mala.
www.familjeliv.se/Forum-26-74/m72188163.html Så varsågod! Jag har gjort en egen tråd till dig.
Okej, vissa anser att jag har skrivit OT. Men jag har inte använt vidriga och elaka personangrepp som många har gjort här i tråden, men det upprör dig visst inte lika mycket..? Att skriva OT-inlägg är hemskt, tycker du, men att kalla någon "neger" och "rasist" som vissa har gjort i tråden är helt okej...?
Sen "mal" jag ju inte ensam. Det är ju inlägg som ditt som håller diskussionen vid liv... snacka om att ditt inlägg är OT...
Och tack, men nej tack. Om man formulerar en trådstart så som du gjorde: "Är det okej att använda ordet mörk i beskrivningen av en gärningsman" så kopplar man ju direkt till att det handlar om en vittnesutsaga, vilket naturligtvis bara kommer att ge dig "ja-svar". Jag hade nog själv svarat ja, om frågan formulerades så...