Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Dennis02 tack för dina inlägg! Dricker du fortfarande eller? Jag skall strax registrera räkningar hög tid tur man har fått i sig ett par beers haha skål
Nja, man utgår alltid ifrån sig själv och när jag dricker starköl så är det inga barnburkar utan halvliters.
Att du sedan inte märker nått omgående är inte likvärdigt med att kroppen klarar detta galant, du ligger farligt nära vattenförgiftning.
Det är nog det mest akuta, dagen du hoppar över dina öl lär du får en påhälsning av abstinens och det är nått jag inte önskar ens mina värsta fiender, eller vänta, det gör jag just av anledningen hur det känns.
Listig, falsk och stark! Det är spriten för oss nyktra alkoholister!
Nu tror jag inte att Ts är på riktigt, det går liksom inte att tro att nån kan vara så dum och okunnig.
Men för att sprida min visdom kan jag ju informera om några saker. 1) Sannolikheten att ens barn eller fru är en match som man kan få organ från är inte särskilt stor, 2) Sannolikheten att ens barn eller fru skulle vilja donera en del av sin lever till sin alkispappa/-man är inte heller så stor, 3) Sannolikheten att du skulle få transplanteras öht är noll - man kräver flera års nykterhet för att ens komma på fråga, och slutligen, 4) Det blir inte mycket mer ovärdigt än att dö av sin skrumplever.
dennis02
skitbra att du har varit nykter i 3 år! och att du föreläser om det, du fångar säkert upp någon som sitter där och börjar undra om han eller hon har ett beroende.var gift med en alkoholist, som numer är nykter sen 6½ år sedan. han nådde sin absoluta botten som död, men ambulansen fick i gång honom. han tror att alkoholisten dog just då, han har inte rört alkohol sen dess!! i dag är han glad och nykter och en god vän till mig och min man!
Akut leversvikt måste vara det mest otrevliga tillstånd som finns, med den mest förnedrande behandlingen.
Vid akut leversvikt inträffar något som mest liknar att framleva sitt liv som en extrem sengångare. Allt går sååååååååå långsamt. Tanke, tal, rörelser.....
Och behandlingen består till största delen av att ge enorma doser laxerande. Man skiter sig frisk. Laxermedel i hästdoser i kombination med den extrema långsamheten gör att patienten simmar i skit (bokstavligen) i flera dygn. De har skitit sängen full innan de ens känt att de behövt gå på toaletten.
Det ni.....