Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Vilket jävla skitsnack! Ett flak starköl om dagen my ass! Då hade du inte kunnat sköta varken jobb eller barn. Dessutom kör du onykter till och från jobbet varje dag vilket gör dig till en fullkomlig idiot som riskerar andra människors liv.
Skaffa dig ett liv istället, det vinner både du och framförallt dina stackars barn på!
Ja jo, det brukar låta så här då en alkis talar. Försvarstalet med alla fördelar som finns i sprit..
Vänta ett par år till får vi se hur fint liv du har
Och eftersom du druckit varje dag sen du var 19 så har du ju inte mycket till jämförelse, alltså har du ingen aning om hur ditt liv skulle se ut utan alkohol.
:
Flak öl som i 12 liter om dagen? Plus vätska du får i dig via mat och annat dryck.
Du överdriver, bara mängden av vätska skulle ta död på dig.
Amen lugna ner er nu alltså två öl i timmen 33 cl burkar är absolut inte problem det är alltså verkligen inte att man dricker vårdslöst och drar i sig allt på en gång! Det är liksom salongsberusad jag är från ca frukost till kväll och jag kör bara en bit med bilen och det går faktiskt skitbra som sagt salongsberusad absolut inte dyngrak. Och sen det där med levern är väl ingn fara den är stark tror jag och donationer är jag för man skall hjälpa varandra!
Man får inte ta emot leverdonationer om man har ett aktivt missbruk så du vet.
I övrigt.... gäääääsp.
Du verkar vara förvirrad 12 liter? Hoppade du över småskolan, jag dricker i cirka 2 33cl öl i timmen och visst jag pissar en hel del men kroppen klara detta fint förstår inte varför folk tror att jag inte är ärlig för det är jag och vill inte hyscha med mitt ölintag.
Flak öl som i 12 liter om dagen? Plus vätska du får i dig via mat och annat dryck.
Du överdriver, bara mängden av vätska skulle ta död på dig.