Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
vad flyr du ifrån?
Skärp dig för fan!! Vad skulle du kunna ha att vara stolt över? Ett missbruk som du inte ens kan stava till.. Du är pinsam
Så vad har du att se fram emot? Din hy kommer göra dig fulare, du kommer dessutom bli dement inom 10 år. Fet kanske? Ful kropp för det funkar inte att träna. Din hy kommer bli gul, Din lever kommer svullna upp den dag du avstår. Satans biverkningar för du är beroende och kan inte leva normalt nånsin. Själv röker jag hasch, beroende är jag inte, men på helgen röker jag säkert 5 st. Det fick bli ett alternativ till att sluta dricka. Jag fick ont i huvet när jag rökte på samtidigt jag tog ett par glas. Jag slutade supa, jag har blivit mycket friskare och min senaste förkylning var 5 år sen när jag börja röka hasch. Alla runt omkring mig blir dock förkylda lätt. Jag känner mig full, men jag blir inte bakis och jag är så avslappnad. Just nu har jag varit borta hemifrån på semester. Jag har inte alls druckit en droppe ens på nyår och jag har ingen hasch heller; och jag har ingen abstinens. Gött som fasen.