• Anonym (Alkoholisten)

Stolt alkolist fråga vad du vill!!!

Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!

• Svar på tråden Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
  • Anonym (Alkoholisten)

Jag dricker ett flak starköl om dagen så det är rätt lugnt skulle levern paja så finns det ny att få tag på genom donation från mina barn eller fru.

• dennis02

Har du inga planer på att sluta eller ta en behandling?

Är du seriös eller skämtar du med oss?

De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • puss
    Anonym (Alkoholisten) skrev 2014-01-01 12:25:54 följande:

Jag dricker ett flak starköl om dagen så det är rätt lugnt skulle levern paja så finns det ny att få tag på genom donation från mina barn eller fru.

wtf
  • Anonym (Alkoholisten)

Jag är helt allvarlig och hade jag eller familjen upplevt detta som ett problem hade jag sökt hjälp men det stör ju ingen jag blir gladare och trevligare av sprit så varför inte? Det enda som inte blir riktigt bra är huset vi renoverar! Seriöst jag är en riktigt bra pappa som är rolig och leker mycket!

• Anonym (okej..)

Men om du räknar med din frus eller barns lever måste de ju först sätta livet till.

• puss
    Anonym (okej..) skrev 2014-01-01 12:48:48 följande:

Men om du räknar med din frus eller barns lever måste de ju först sätta livet till.

Det kanske han tycker är värt
  • Anonym (---)

Håller med dig. Det finns inga problem som inte kan krökas bort! Men då får man se till  att aldrig bli nykter, för så fort man blir det så kommer problemen upp till ytan och det är ingen trevlig syn.

Själv ska jag inte dricka en droppe fram till midsommar, nyårslöfte. Kommer bli grymt jobbigt.

Hur gamla är barnen`?

• Eleonor01

Tror inte ett skit på att du dricker ett flak om dagen, lyckad behålla jobb och familj!! Isf säger jag bara STACKARS BARN!!!! Hur många ggr har polisen stoppat dig på vägarna???

• Socialarbetare

Du tror inte att spriten hämmar din mentala utveckling? Tänker då inte främst på dina stavningssvårigheter.

Svar på tråden Stolt alkolist fråga vad du vill!!!